Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurin valittaja-ukko on tehnyt valituksen koirastani, mutta naapurin pienet terrierit on hänelle ok, vaikka purreet talon lapsia

Vierailija

Koirani on rottweiler. Maailman kiltein eikä edes hauku. Isännöitsijä soitti kummastellen minulle että mitä syytä koirasta olisi valittaa. Vastasin etten tosiaankaan tiedä, kerään aina tortutkin. (pikkukoirien omistaja ei näin tee)

Jos talon lapset ovat pihalla niin äiti käskee lapset aina pois "sen ison piskin luota"

Häntä ei tunnu haittaavan yhtään että toinen terriereistään puri hänen 5v poikaansa käteen. Silti kun pikkukoirat tulevat ulos niin mamma on innoissaan "Tulkaas Sini ja Petteri silittämään pikku palleroita" :))

:D

Kommentit (9)

Vierailija

Kuulostaa tutulta. Isoja koiria sorsitaan ja pienet saa mellastaa kyllä vapaana, räkyttää ja paskoa minne sattuun ilman että niitä edes vaivaudutaan siivoamaan. Jos ison koiran torttu on jäänyt joskus kerran vuodessa poimimatta kun on unohtunut pussi sisälle niin johan sillä sekunnilla ilmestyy lappua paikalle "kerää koirasi jätökset" :D

Vierailija

Sä olet tehnyt samanlaisen aloituksen tänne ennenkin, tosin silloin sanoit koirasi olevan saksanpaimenkoira. Maailma tuntuu tosiaan vihaavan sun koiraasi, mikä se sitten onkaan :'(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sä olet tehnyt samanlaisen aloituksen tänne ennenkin, tosin silloin sanoit koirasi olevan saksanpaimenkoira. Maailma tuntuu tosiaan vihaavan sun koiraasi, mikä se sitten onkaan :'(

Meinaat ettei samanlaisia kokemuksia voi olla useammallakin ihmisellä?

Vierailija

Niin tuttua koska itsellä tanskandoggi :D

Koirapuistoonkin kun menemme niin puolet porukasta katoaa, vaikka menisimme isojen koirien puolelle.

Vierailija

Isot koirat on pelottavia eikä ollenkaan söpöjä. Jos joku kolmen kilon kirppu näykkäsee kädestä on ihan eri asia kuin jos saman tekisi puolikkaan kamelin kokoinen otus. En ole koiraihmisiä myönnetään. Lisään vielä että isot koirat haisee.

Vierailija

No, minä aikanakin oelkään pelottavia koiria, tosin koko ei siihen vaikuta niin paljon vaan ulkonäkö. Meillä asui joku pullterrueri rapussa ja omistaja meni aina koiransa kanssa kauas kun joku tuli vastaan. Jotain vikaa siinä siis kai. Kävi myös toisen rapussa olevan koiran päälle kerran, eivät kai voi enää kulkea samaan aikaan. Bernandialainen on esimerkiksi suloinen koira, jota en pelkää. Joku pikku pallokoira ei vaan voi olla pelottava vaikka puree. Eihän niillä ole voimaakaan. Kyllä kissakin mua on joskus purrut eikä se edes satu ihmeemmin. Lihaksikas koira on pelottava ja voi olla oikeasti vaarallinen. Onhan se eräskin kerta, kun oli joku koiria pelkäävö ryhmä ja tuotiin sinne joku tällainen pittpull koira ja tarkoitus oli näyttää, ettei tarvi pelätä. Koira tappoi huoneessa olevan raskaana olevan naisen. Jos pittpull puree, sitä ei kuulemma saa edes irti muuta kuin tappamalla koiran.

Vierailija

Just.. Mun mielestä ihmisten ei pidä ottaa koiraa jos antaa sen vaan olla "pikku pallero". Ottaa niin paljon päähän kun pikkurotujen omistajat ja muut ihmiset suhtautuu pieneen purevaan koiraan jotenkin anteeksiantavasti. Sitten isoja koiria pelätään ja oletetaan että ne ovat sekopäitä ja vaarallisia. Hassua kun minä en ole koskaan törmännyt huonosti käyttäytyvään isoon koiraan :D Räksyttäviä,hihnassa kiskovia,sekopää pikku palleroita tulee vastaan joka päivä, jota sitten omistaja hyssettelee tai ei välitä koiransa huonosta käytöksestä ollenkaan,eihän se koira jaksa omistajaa kumoon kaataa.. Ja olen astunut todella monta kertaa pikkupaskaan :) Ap, rotweilerisi on varmasti ihana! Älä välitä naapureistasi. Tai ei-koiraihmisistä.. Ne ei vaan tajuu ;) Haaveilen itsekkin isosta koirasta..Ehkä joskus sitten.

t. KOULUTETUN Jack Russellin omistaja

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat