Painoindeksi 18,58 ---jes

Vierailija

En ole ennen tänne kirjoittanut, lukenut pelkästään. Nyt tuli tunne avautua enkä voi asiasta muille puhua joten tässä ollaan.
Olen pudottanut painoa parissa kuukaudessa noin viisi kiloa. Todellä hyvä tunne. Ikää minulla on 22 vuotta ja pituutta 175cm. Tänä aamuna vaa'alla käydessäni painoa oli 56,9kg!
Minulla on käytössäni kalori&liikunta-app FatSecret ja sitä suosittelen muillekin painoaan pudottaville. Syön päivässä 500-1000 kaloria mutta tietenkin mitä vähemmän sen parempi.

Valmistan päivän ateriat etukäteen jääkaappiin, syön kolmen tunnin välein. Pyrin syömään aamupalalla 100cal (esimerkiksi banaani, luumupiltti chian-siemenillä, keitettyjä kananmunanvalkuaisia, vähän pähkinöitä), lounaalla 200cal (salaattia siemenillä ja pavuilla, munakas kananmunanvalkuaisista ja kalkkunaleikkeestä tai tomaattikeitto raejuustolla), välipalalla 100cal (jotain sellaista kuin aamupalallakin), päivällisellä 200cal ja iltapalalla 100cal. Lisäksi paljon vettä ja vihreää teetä ilman makeuttajaa. Olen pepsimax-koukussa mutta onneksi siitä ei tule kaloreita.

Käyn kolmesti viikossa salilla, lisäksi pyöräilen ja kävelen päivittäin. Kotona jumppaan ajoittain ja venyttelen.

Painonpudotus on mahtavaa. Tutut ovat huomanneet ja jotkut ihailleet. Äitini sanoi etten saa enää laihduttaa, mutta aion koska en ole vielä päässyt tarpeeksi pitkälle. Tavoitteeni on päästä 55kiloon.

Jos on jotain vinkkejä painoaan pudottaville niin kertokaa! :)

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Pendeja kirjoitti:
Kohta se ei ole enään niin mahtavaa :)
Usko pois.
T: Entinen 177cm & 48,5kg

Anteeksi, toivon ettet pahoittanut mieltäsi aloituksesta :/ aion todella lopettaa 55kiloon!

Vierailija

Pendeja kirjoitti:
Jaah tajusin että provo, sanot olevasi 22v mutta kirjoitat kuin 15v.
"Äiti sanoi että ei saa laihduttaa enää."
Miten lankesinkaan tähän :D

Niin äiti todella sanoi kun keskustelimme aiheesta :D Tämä kuulostaa paranoidiselta, mutta pelkään jonkun tunnistavan kirjoitustyylini joten vähän muokkasin ja yksinkertaistin sitä. En tosin odottanutkaan järkeviä vastauksia, piti vain päästä purkamaan omia ajatuksiani.

Vierailija

Pyöristettynä tuo on 19, ei kukaan ilmoita painoindeksiään noin tarkasti. Toki voit laskureilla saada tuon lukeman mutta käytännössä se on 19. 500-1000 kcal päivässä kuulostaa sille että tuskin jaksat noissa lukemissa pysyä. Kun alat syödä normaalisti, noin 1300-1500kcal, alat lihoa nopeasti. Ja laiha läski taidat jo ollakin. Olet vain kuihduttanut lihakset pois ja tilalla on pelkkää ihraa.

Vierailija

Mihin tarvitset Fat Secretiä? :D Kun söisit vain normaalisti niin paino tippuisi. Sovelluksen nimi kertoo jo paljon sinusta, läskin salaisuus :D

Vierailija

Pepsi Max lisää ruokahalua kuten muutkin light-juomat. Lisäksi saat sitä kittaamalla kivasti aspartaamia ja kofeiinia. Mihin niitä tarvitset? Mikset ennemmin joisi vettä, pitää nälänkin kurissa?

Vierailija

Mä painoin sun ikäisenä 52kg ja olen yhtä pitkä, pääsin helposti tulokseen vhh:lla, turhat hiilarit vaan pois.

Veikkaan että syöt pullamössöä sen 1000 kalorin edestä. Kyllähän sillä laihtuu mutta turvotus jää ja lihakset katoaa.

Vierailija

Minun vaimollani on tuo painoindeksi, 165/50, ja hän syö terveellisesti 1500-2000kcal päivässä, ja herkuttelee ja urheilee miten lystää. Hänelle se vaan on luonnollinen paino ja ei se siitä hevillä nouse.

Vierailija

Onnekkaita olette te, joiden tavoitteet ja arjen haasteet pyörivät näin yksinkertaisten asioiden parissa. Pääsette paljon helpommalla elämässä kuin useimmat, mikäli kunnianhimoanne tyydyttämään riittää painonhallinnan saralla tapahtuvat onnistumiset. Ei muuta kuin lämpimät onnittelut, onnistumisen tunne on aina mukava juttu.

Vierailija

Kuuntele äitiäsi.. liian vähäinen ravinto haittaa esim. aivojen toimintaa. Terveellinen ruoka on hyvä, mutta elämän sisältö ja pääasia, johon ajatukset suuntautuu, se ei saa olla. Voisi olla hyvä puhua jollekin tuosta, että pysyt terveenä.

t. syömishäiriön sairastanut

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat