Onko täällä muita Cambridge dieetillä? Miten on mennyt?

Vierailija

Minä olen ollut nyt kaksi viikkoa ykkösvaiheessa. Ekalla viikolla lähti 5 kg ja toisella 3 kg. Nyt alkoi kolmas viikko ja joka aamu vaaka näyttää vähän vähemmän.
Ruuista monet ovat suorastaan pahoja, mutta muutama siedettävä on jäänyt käyttöön, esim. purjoperuna keitto ja pasta bolognese.
Aloitus bmi oli n. 36. Nyt vähän yli 33. Olen hurjan tyytyväinen! Pelkillä pussiruuilla vielä pari viikkoa ja sitten saa jo lisätä lautaselle muutakin.

Kommentit (6)

Vierailija

Paino lähtee mutta suorastaan raivoisa ripulointi pilaa kaiken. Olen paskantanut housuuni jo kaksi kertaa tämän dieetin aikana.

Vierailija

En ole vielä kokeillut, mutta ajattelin aloittaa Cambridgen vuodenvaihteen jälkeen. Pikkujouluaikana annan vielä itselleni luvan herkutella! 😊
Vaikuttaa kyllä tehokkaalta dieetiltä, vaikka en noista ateriankorvausmössöistä ajatuksena pidäkään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Paino lähtee mutta suorastaan raivoisa ripulointi pilaa kaiken. Olen paskantanut housuuni jo kaksi kertaa tämän dieetin aikana.

Oletkohan sinä jollekin allerginen? Ei kuulosta ollenkaan tutulta. Mitä olet siis syönyt?

Vierailija

Minä olen ollut pian viikon yksi plus tasolla ja painoa lähtenyt 3.5 kiloa. Itsellä pudotettavaa 15 kiloa, joten matkaa on. Saan syödä 200kcal esim kasviksia + 3 pussiateriaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
hyi. lihoat kummiski takaisin läskimittoihisi 

Sinusta ei taida saada siedettävän näköistä laihduttamallakaan? Osanottoni.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat