Vierailija

Katso mikä tulla. :-D

• ylös 1
  • alas 3

Sivut

Kommentit (25)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Minä tarjota lapset juuri välipala. He saada suolaton cashew-pähkinät, ne olla terveellisempi ja ihan hyvä. Onko te tapa antaa välipala? Mitä se yleensä olla?

Tämä olla hauska avaus!

Vierailija

Mitä minä tehdä minä mies ihan varmasti pettää. Minä aikoa tutkia hän tasku. Jos löytyä salarakas pikkuhousut.

hupu

Vierailija kirjoitti:
Mitä minä tehdä minä mies ihan varmasti pettää. Minä aikoa tutkia hän tasku. Jos löytyä salarakas pikkuhousut.

Sinä katsoa mies älypuhelin näkyy viesti hutsu. Hutsu viesti tarkoittaa mies panna kaikki mikä liikkua. Näin selvä asia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sinä katsoa mies älypuhelin näkyy viesti hutsu. Hutsu viesti tarkoittaa mies panna kaikki mikä liikkua. Näin selvä asia.

Olla hutsu viesti jos viesti tissi kuva ja lukea suukko?

Vierailija

Miksi joka ketju olla yksi alapeukuttaja tunnelma pilata? Minä ei tykätä hän,  mokoma hapannaama.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kohta olla joulu. Mitä sinä haluaa joululahja?

Minä haluta kulta ja timantti!

Vierailija

Minä yksi kerta löytää mies puhelin hutsu viesti. Ei kuva, vain viesti. Lukea "koska nähdä ja nukkuu vaimo, kysyä muna seisoa. Jos seisoa niin tavata. Vaimo ei tietää mikä."

Kaksi kerta minä ei löytä hutsu viesti, koska minä laittaa mies mäki ja jäädä sinkku.

Vierailija

Minä haluta sipsi ja dippi, mutta minä ei haluta mennä kauppa, koska ulkona kamala ilma ja kylmä.

Vierailija

tämä olla kiva juttu. Ilman kielioppi pystyä ymmärtää kieli ja sanoma. Siksi tärkeä opiskella sanasto :)

Vierailija

Lumiaura aura lumi pois tie. Kohta mukava liike. Työ mennä pian. Tämä kieli siellä yleinen 😅.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat