Onko täällä muita aisuri pariskuntia?

aisuri

Onko täällä muita aisuri pariskuntia. Mietn suhde toiminut. Kuinka usein tapaatte vieraita miehiä?

Sivut

Kommentit (88)

Vierailija

Täällä (Turku) on yksi pari.

Viime aikoina on ollut hiljaista.

Vaimon vieraissakäynti on parantanut meidän suhdetta, seksi on parempaa kahdestaankin.

Suosittelen niille, joilla on tosi vakaa suhde ja luottamus puolisoon

Vierailija

Me helsinki. Meillä jäännyt paneminen pois. Mutta nuolla saan päivittäin. Koitamme tavata vieraita pari kertaa kk. Parantanut myös meidän suhdetta :)

Vierailija

Liittyykö tämä suhteen paraneminen siihen, että tuon toiminnan kautta olette kiinnostuneita toistenne kokemuksista ja se parantaa suhdetta.

Tarkoittaa käytännössä sitä että mies on aiempaa kiinnostuneempi naisestaan.

Vierailija

Vaimo ollut tyytyväinen ja oon ite tottunut osaani. Perhe elämä sujunut paremmin ja ollaan riidelty vähemmän. Saan nuolla enemmän nykyään. Musta ei ole siis ite panemaan. Laukea hetkessä ja sen lisäksi mulla pieni

Vierailija

Elämään on tullut enemmän positiivistä jännitystä.

Sitten on myös kiihottavaa kun vaimo kertoo kokemastaan.

Meidän keskinäinen seksielämä on myös vilkastunut huomattavasti.

Vierailija

Cuckold (Aisuri) tarkoittaa kiihottumista siitä, kun näkee kumppaninsa harrastamassa seksiä jonkun toisen kanssa. Se on vaiettu fantasia, sillä omistushaluisessa parisuhdekulttuurissamme mies on heikko, jos antaa vaimonsa juoksennella vieraissa miten sattuu. Suomenkielinen termi cuckoldille voisi olla aisankannattaja.

Vierailija

Vaimolla nuorempi rakastaja jolla isompi ja kestävämpi. Vaimo käy kuumana jo päiviä ennen rakastajansa tapaamisia. Saan nuolla vaimoa ja vaimo kertoo kuinka himoitsee tuota 20v nuorempaa miestä. Sitten saan taas nuolla ja jopa yhtäkin, kun vaimo kotiutuu rakastajansa luota paikat hellänä ja pesemättä. Nuoleminen tuntuu silloin kuulemma kaikkein upeimmalta kun paikat vielä hellänä ison jäljiltä. M48 n52

Vierailija

Hei,

Olen 35 vuotias tuorevaimo, raskaana ja odotan uudelle aviomiehelleni 1yhteistä lasta. Mieheni on minua huomattavasti vanhempi, 52- vuotias..seurustelimme 2 vuotta ja jo sinä aikana oli hyvin selvää, että minä haluan harrastaa seksiä muidenkin kuin oman mieheni kanssa koska olen hyvin seksiaddikti ja hän erityisen mielellään katselee kun hänen vaimonsa harrastaa seksiä yhden tai useamman miehen kanssa - luvan kanssa

Minulla on ollut 2.5 vuoden aikana ollut 7 eri miestä, joista suosikkini on nytkin meillä Yökylässä ystävänsä kanssa.  Hän tumma, jykevä kroppainen ja iso kullinen musta mies, joka pitää vaaleasta isotissisestä suomalaisesta Rouvasta ja häntä ei haittaa, että mieheni katselee ja viedoikin välillä touhuamme. 

Ex-mieheni oli mustasukkainen ja ehdottoman kielteinen asiansuhteen, päädyin pettämään häntä. Nykyinen mieheni on itsevarma ja sinut asian kanssa,

80 GG

Vierailija

Moicca,

Minä käyn meillä vieraissa luvan kanssa. Satunnaisesti. Em kuitenkaan harrasta raskaana ollessa seksiä muiden kuin oman mieheni kanssa. Hän ei halua katsella eikä tietää, panen muiden kanssa yleensä ulkomailla tai tytöjen lapin lomalla.

äippä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko näitä sairaita sitten toisinpäin, nainen antaisi miehen paneskella pitkin kyliä luvalla ja nainen vielä kiihottuisi siitä? 

Palstalaisten sairauksista en osaa sanoa. On myös naisia, jotka kiihottuvat siitä, että mies harrastaa seksiä muiden kanssa.

Olen tässä alkanut ihmetellä, miksi vaimoni on niin kovin kiinnostunut seksielämästäni ennen häntä. Hän utelee melko yksityiskohtaisesti, mitä olen entisten kanssa tehnyt. Olen alkanut pohtia, kiihottaako häntä ajatus minusta jonkun muun kanssa. Pitänee ottaa asia puheeksi.

Vierailija

Täällä nais pari josta toinen saa käydä miehissä ja se on todella kiihottavaa... parantaa myös meidän seksiä tai tuo siihen uusia tuulia. Seksi kyllä muutenkin aika huippua ja miehiä suht vähän.

Vierailija

Minulla olikin tällä keskustelu eli vaimoni haluaisi minun käyvän vieraissa. En tosin ymmärrä miksi se poistettiin, kun ei ollut mitään epäsopivaa ellei joku sitten kommentoinut jotain älytöntä.
Mutta meillä tosiaan toisinpäin. En kyllä ymmärrä mikä siinä vaimoa kiihottaa, että kävisin vieraissa. Asiasta on puhuttu useamman kerran ja vaimon kanta on pysynyt samana. Hän haluaisi joskus myös nähdä kun puuhailen toisen naisen kanssa.
Meillä minä olen se aktiivisempi osapuoli ja haluasin seksiä paljon useammin kuin vaimo. Eli sinällään minulla ei pitäisi olla valittamista. Kovin vaikeaa tuntuu vaan olevan löytää seuraa varattuna, kun en pahemmin käy baareissa, että voisin tehdä vaimon tyytyväiseksi.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat