Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Vauva-lehden palstalla käy ihmisiä, joilla ei ole lapsia, eivätkä edes halua lapsia?

Vierailija

Ihmettelen, eikö netistä löydy mitään muuta keskustelupalstaa? Vaikka kirjoittaa vaipanvaihdosta tai äitiysloman pituudesta, niin eiköhän joku älypää ole aina haukkumassa itsekkääksi, nimittelemässä lapsia sietämättömiksi kakaroiksi tai kertomassa, että lapset ja niiden vanhemmat ovat ihan hirveitä eikä ikinä hankkisi omia lapsia. No mitä älyä on sitten roikkua vauvapalstalla?

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija

Tähän löytäisit vastauksen lukuisista aiemmistakin keskusteluista. Mutta voihan sen taas sanoa: tämä on vilkas keskustelupaikka, jossa viestiin ei tarvitse odottaa vastausta tunteja tai jopa päiviä. Aihe on vapaa, joten suuri osa keskusteluista ei käsittele lapsia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen, eikö netistä löydy mitään muuta keskustelupalstaa? Vaikka kirjoittaa vaipanvaihdosta tai äitiysloman pituudesta, niin eiköhän joku älypää ole aina haukkumassa itsekkääksi, nimittelemässä lapsia sietämättömiksi kakaroiksi tai kertomassa, että lapset ja niiden vanhemmat ovat ihan hirveitä eikä ikinä hankkisi omia lapsia. No mitä älyä on sitten roikkua vauvapalstalla?

Niiden täytyy päteä tunteakseen itsensä tärkeiksi.

Voisivat kyllä lapsettomat pysyä muissa ketjuissa.

Vierailija

aihe on vapaa. enemmän oikeastaan ihmettelen miksi täällä on lapsellisia tai lastentekoa suunnittelevia ihmisiä

Vierailija

Jos on mikä hyvänsä lapsenhoitoon tai kasvatukseen liittyvä probleema, niin kukapa siihen osaa paremmin nokkansa tunkea kuin lapseton kanssasisar (voi olla myös mies). Kasvattajista parhain on yleensä puheissa hän, joka ei ole yhtään lasta kasvattanut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
aihe on vapaa. enemmän oikeastaan ihmettelen miksi täällä on lapsellisia tai lastentekoa suunnittelevia ihmisiä

Niin, miksikähän vauvapalstalla mahtaa heitä olla ;)

Vierailija

No eiköhän tällä palstalla nyt ole haukuttu ihan kaikki mahdollinen. Osansa paskasta saavat myös velat, ei pelkästään lapselliset.

Vierailija

Hyvin viihdyttävä sivusto! Minulla ei ole lapsia enkä niitä haluakaan mutta en myöskään jakele kasvatusvinkkejä enkä edes lue keskusteluja jotka käsittelevät lapsia.

Vierailija

Keskustellaanko täällä muka lapsistakin, aina oppii jotain uutta. Kaipa tuhannen avauksen seassa voi pari avausta lapsistakin olla, ei ole ilmeisesti osunut silmään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tämä on aihe vapaa, ei odotus tai imetys... En minä tänne likaviemäriin herkässä hormonihuuruisessa mielentilassa tulisi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tämä on aihe vapaa, ei odotus tai imetys... En minä tänne likaviemäriin herkässä hormonihuuruisessa mielentilassa tulisi.

Voi kun ne lapset on myöhemminkin olemassa kuin imetysaikana. Kyllä mä ainakin kyselen joskus mielipiteitä perheeseen ja kasvatukseen liittyvistä jutuista. Parhaita ketjuja ne, joissa on lapsiperheiden kokemuksia lomamatkoista ja miten on sujunut. En
mitään seksijuttuja jaksa lukea, en painoasioita, enkä maahanmuuttokeskusteluja.

Vierailija

Onhan mouhuajille Suomi24. Mutta kun ei riitä, niin pitää täyttää propagandalla kaksplussat ja vauvat myös. Täällähän on kivojakin ketjuja, mutta kieltämättä jätän itse lapsiin tai vanhemmuuteen liittyvät avaukset tekemättä, koska aina joku lasten vihaaja tai teini tahtoo välttämättä pilata keskustelut. Kun joku sanoo, että harrastaminen on niin kallista nykyisin, ketjussa on AINA joku urpo huutamassa, että miksi pitää tehdä lapsia, jos ei ole rahaa maksaa niiden kuluja. Toinen sinkku komppaa, että yhteiskunnanko pitäisi harrastuksetkun maksaa.

Vierailija

Olen vakuuttunut että ne lapsettomat mitkä täällä pyörii sisimmässään haluavat lapsia, vaikka tiedostamatta jos heillä on heikko itsetuntemus. Tälle palstalle hakeutuminen on alitajunnan hätähuuto.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat