Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko seurustella lihavan naisen kanssa

Vierailija

Siis ei niin, että olisit nuorena tavannut hehkeän vaimosi ja paukuttanut sitä miljoona kertaa joka reikään. Vaan niin, että tapaisit lihavan naisen esim. yli 30 vuotiaana.

Seisoisiko tai onnistuisiko?

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Määrittele lihava. 100kg ja sen yli? Enemmän merkkaa, miten nainen viihtyy nahoissaan. Ettei olla harva se päivä aloittamassa laihdutusta :/ 

Vierailija

Mieluummin ottaisin lihavan naisen, kuin valehtelevan, lupauksia pitämättömän ja pahoinpitelevän miehen. Jälkimmäisistä on ihan tarpeeksi kokemuksia, ei sen naisen kanssa huonomminkaan voisi seurustelu sujua. Ja ei saletisti seisoisi, kun en omista penistä.

Vierailija

Olen vongannut säännöllisesti n. 80-kiloiseksi paisunutta exääni (162 cm pitkä), jonka kanssa oli n. 10 vuotta sitten uskomatonta seksiä. Voisin käydä paukuttamassa häntä ongelmitta vaikka 5 kertaa viikossa, mutta siitä huolimatta olen niin pinnallinen, että en haluaisi enää mitään vakavampaa suhdetta niinkin ison naisen kanssa. Hänellä kun tuntuisi kaikki rasva kerääntyvän vyötärön alapuolelle, mikä tarkoittaa sitä, että perse on todella massiivinen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Määrittele lihava. 100kg ja sen yli? Enemmän merkkaa, miten nainen viihtyy nahoissaan. Ettei olla harva se päivä aloittamassa laihdutusta :/ 

Lihava Bmi yli 24. Paitsi jos isot hinkit.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen vongannut säännöllisesti n. 80-kiloiseksi paisunutta exääni (162 cm pitkä), jonka kanssa oli n. 10 vuotta sitten uskomatonta seksiä. Voisin käydä paukuttamassa häntä ongelmitta vaikka 5 kertaa viikossa, mutta siitä huolimatta olen niin pinnallinen, että en haluaisi enää mitään vakavampaa suhdetta niinkin ison naisen kanssa. Hänellä kun tuntuisi kaikki rasva kerääntyvän vyötärön alapuolelle, mikä tarkoittaa sitä, että perse on todella massiivinen.

Rehevät naiset on seksikkäitä silloin kun ne on jalat auki sängyssä odottamassa, muuten vähän turhan hitaita ja vaivalloisia seksiin.

Vierailija

Voisin, olisi mukava muokata hänestä hoikka. Eli tehdä hänelle hyvä ruokavalio ja lenkittää 5km lenkki 4krt. viikossa ja salia 3krt. viikko. PT

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voisin, olisi mukava muokata hänestä hoikka. Eli tehdä hänelle hyvä ruokavalio ja lenkittää 5km lenkki 4krt. viikossa ja salia 3krt. viikko. PT

Et ole tainnut olla paino-ongelmaisen kanssa. Ensiksi se alkaisi rajoittaa sun syömisiä, ja kun protestoisit että eikö edes leipää saa enää ostaa, se väittäisi itse syövänsä vain salaatin työpaikalla ja syyttäisi sua ja leipiäsi laihdutuksensa epäonnistumisesta. Oikeasti toki söisi salaa suklaata kun olisit treenamassa itseksesi ja pullaa kun kestittäisi kavereitaan.

Vierailija

Voisin, kunhan ei ole sellainen  200 kg painava, joka ei pääse sängystä ylös. Siis jos on kohtuullisen terve ja viihtyy itse kehossaan. Huonoitsetuntoisista naisista en pidä enkä halua mitään ongelmasyöjää (eli syömisten häpeämistä tai piilottelua, jatkuvia laihiksia tms. painosta skitsoilua), mutta kiloja saa kyllä olla reippaastikin. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voisin, kunhan ei ole sellainen  200 kg painava, joka ei pääse sängystä ylös. Siis jos on kohtuullisen terve ja viihtyy itse kehossaan. Huonoitsetuntoisista naisista en pidä enkä halua mitään ongelmasyöjää (eli syömisten häpeämistä tai piilottelua, jatkuvia laihiksia tms. painosta skitsoilua), mutta kiloja saa kyllä olla reippaastikin. 

Minä en kyllä voisi, koska se kertoo kuitenkin ettei ole kovin älykäskään.

-ap

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat