Housuihin ulostamiseni lyhyt historia

Maqqarawelli

Itse olen ulostanut vaippaiän jälkeen housuihini muistaakseni kolme kertaa: 26.10.2002 vähän alle 10-vuotiaana kusin Euromarketin kirjaosastolla lattialle. Onneksi kukaan ei ollut näkemässä ja lisäksi minulla oli silloin jalassani ihan pikimustat farkut jalassa joten kastunut kohta housuissa ei erottunut niin selvästi.

Vajaa pari viikkoa myöhemmin, 7.11. kävelin pilvisenä torstai-iltapäivänä 2,5 km:n matkan koulusta kotiin ja muutama sata metri ennen kotiinpääsyä paskoin housuihini. Jatkoin kävelemistä paskat housussa ja aivan siinä kotipihamme edessä tuli vastaan pari naapurin silloin seiskaluokkalaista tyttöä jotka tervehtivät minua. He olivat niinkuin mitään erikoista ei olisi tapahtunut joten varmaan he eivät silloin tajunneet mitään. Kotona jatkoin paskomista ja vaihdoin likaantuneet Ressu-aiheiset kalsarit puhtaisiin.

18.-22.6.2007 olin rippileirillä. Olin silloin 14-vuotias ja jotenkin järkyttynyt siitä että jouduin viettämään viikon kesälomastani sellaisessa kurjuuden tyyssijassa mikä näkyi mm. siinä että nukuin vain kolmen tunnin yöunia enkä kyennyt ulostamaan kertaakaan koko maanantaista torstaihin kestävällä ajanjaksolla vaikka kasvupyrähdysiässä söin kuin hevonen. Torstain ja perjantain välisenä viimeisenä leiriyönä tapahtui sitten se pahin mahdollinen paskoin housuuni nukkuessani. Taas selvisin pelkällä säikähdyksellä koska hiippailin muiden nukkuessa ulkovessaan tyhjentämään kalsarini paskapökäleestä ja vaihdoin ne puhtaisiin. Matkalla tuli vastaan yksi samassa mökissä nukkuva senaikainen kaverini mutta hän tuskin näki että yön hämärässä että kävelin vastaan paskat housuissa. Onneksi kukaan leirilläolijoista ei saanut tietää tästä mitään koska muuten olisin joutunut kuulemaan tuosta keissistä vielä pitkään (varsinkin koska olin muutenkin yläasteella koulukiusattu ja kaikki rippikoululaiset leirillä olivat samasta koulusta kuin minä)

Kommentit (6)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi luin tämän.

Sitä voit mielessäsi pohtia.

Ainakaan jutussa ei ollut mitään harhaanjohtavaa, otsikko kertoi jo mistä on kyse, ja teksti oli otsikon mukainen. Tyyli kuivan asiallinen, mikä aiheen huomioon ottaen antoi hyvän säväyksen. Jotenkin juttu muistuttaa Kalervo Palsaa.

Kyllä sinun ap kannattaa jatkaa kirjoittamista.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat