Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita yli 30-vuotiaita joita kaduttaa seksuaalisesti elämätön nuoruus?

Vierailija

Pitkässä suhteessa perheenäitinä eläviä?

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija

Ei. Mutta etkös sinä ole yksi niistä parhaista ihmisistä, jotka ovat päässeet parisuhteeseen/naimisiin ennen kolmeakymmentä, jotta olisit onnellinen. Terkuin miehiä nähnyt timmi kaunis kolmekymppinen sinkku. Palstan mukaan huono ja luuseri, koska ei ole miestä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei. Mutta etkös sinä ole yksi niistä parhaista ihmisistä, jotka ovat päässeet parisuhteeseen/naimisiin ennen kolmeakymmentä, jotta olisit onnellinen. Terkuin miehiä nähnyt timmi kaunis kolmekymppinen sinkku. Palstan mukaan huono ja luuseri, koska ei ole miestä.

*joten olisit onnellinen

Vierailija

Mä olin neitsyt vielä 35-vuotiaana, en vaan saanut miestä ja seksiä, en sitten millään. 15 vuotta baareissa notkumista ja sitten tärppäsi, eka yhden yön suhde. Ottaa älyttömästi päähän että en saanut seksiä aiemmin, olisin sitä tarvinnut ja tykännyt hommasta. No nyt selibaattia taas vuosi tolkulla, ikää jo sen verran ettei kelpaa kellekään. 

Vierailija

Arvostetaanko muka nykyään naimisiin "pääsyä" enemmän kuin useita panoja? Menin naimisiin jo 24-vuotiaana... Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä olin neitsyt vielä 35-vuotiaana, en vaan saanut miestä ja seksiä, en sitten millään. 15 vuotta baareissa notkumista ja sitten tärppäsi, eka yhden yön suhde. Ottaa älyttömästi päähän että en saanut seksiä aiemmin, olisin sitä tarvinnut ja tykännyt hommasta. No nyt selibaattia taas vuosi tolkulla, ikää jo sen verran ettei kelpaa kellekään. 

Miehille normaalia, mutta miten ihmeessä naisella voi olla noin? Jos laitat paljastavaa vaatetta päälle ja kipaiset baariin, niin miten sieltä ei muka panijoita löydy?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä koet olevasi vailla? Että sinulla olisi herpes ja kohdunkaulassa solumuutoksia?

Koen olevani vailla halutuksi tulemisen kokemuksia useilta miehiltä, eri munien tuntuman testailua, ylipäätään erilaisia seksikokemuksia. Ap

Vierailija

Kaduttaa todellakin typerä idealismini, sillä mies muuttui naimisiin mentyä pihtariksi ja seksillä kiristäjäksi. Nytkään ei puoleentoista vuoteen seksiä, sitä ennen kerran vuodenajassa. Vientiä olisi ollut ja olisi vieläkin. Oma moraali ei anna myöten pettää, vaikka en tuomitsisi, jos joku muu tekisi niin vastaavassa tilanteessa. Seksi on tuolla ulkona. Olisi ollut minulle tärkeää. Jäi saamatta. Prkl.

Älkää menkö naimisiin, jos pidätte seksistä ja se on teille tärkeää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miehille normaalia, mutta miten ihmeessä naisella voi olla noin? Jos laitat paljastavaa vaatetta päälle ja kipaiset baariin, niin miten sieltä ei muka panijoita löydy?

Koska nainen haluaa olla haluttu ilman että käyttäytyy haluttavasti. Seksikäs pukeutuminen on "tyrkkyä" eikä nainen halua olla "tyrkky", mutta silti pitäisi olla miesten mielestä seksikäs ja haluttava. Naiseuden paradokseja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Arvostetaanko muka nykyään naimisiin "pääsyä" enemmän kuin useita panoja? Menin naimisiin jo 24-vuotiaana... Ap

Jos olet onnellinen noin yleisesti ottaen suhteessasi niin veikkaan että moni on sinulle lähinnä kateellinen. Jossain tutkimuksessakin mielestäni oli että vaikka seksuaalisuus korostuu yhteiskunnassa yhä enemmän niin romantiikka herättää ihmisissä positiivisempia mielikuvia kuin seksi. Eli pohjimmiltaan ihmiset kuitenkin kaipaavat kestävää suhdetta irtosuhteiden sijaan. :) itsekin olen pari kertaa yhden yön juttuja harrastanut, eikä niistä erityisen hyvä mieli ole jäänyt. En kadu, mutta enemmän kaipaan pitkäaikaista poika/miesystävää, niin kuin sinulla on. :)

Vierailija

Aika hiljaista oli nuorena, mutta ei se kyllä kaduta. Saatavilla olleet naiset olivat pääsääntöisesti niin ällöttäviä luonteeltaan ettei sellaista olisi halunnut polkea edes viiden promillen humalassa... Ja muutenkin oli vaan parempi pitää munat taskussa ilkeämielisten pikkukylänuorten keskuudessa niin ei saanut mainetta mutkamakkara-makena tai tuppikulli-tuomona. Tuollaisessa ympäristössä on mieluummin näkymätön.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Koska nainen haluaa olla haluttu ilman että käyttäytyy haluttavasti. Seksikäs pukeutuminen on "tyrkkyä" eikä nainen halua olla "tyrkky", mutta silti pitäisi olla miesten mielestä seksikäs ja haluttava. Naiseuden paradokseja.

Haluan seksiä -> toimin niin, että saan sitä.

Miksei nainen voi ajatella noin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Haluan seksiä -> toimin niin, että saan sitä.

Miksei nainen voi ajatella noin?

Koska miesten pitää tavoitella naisia muutenkin. Tavisnaisen pitää saada tuntea olevansa yhtä haluttu kuin kauniiden naisten. Olisi liian noloa jos tavisnainen joutuu peräti itse tekemään jotain sen eteen, esim. olemaan aloitteellinen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat