Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teen Ku kiihitun Johny Depin Jack Sparrow hahmosta??? tää ei oo Normaalii!!!

Vierailija

Mitä teen mun tekis mieli et jack sparrow otttais mut väkisin....miettikä se on MERI ROSVO ja mä KIIHOTUN simmosest!!! Ihan hullun pervo ajatus minä ja mer rosvo. Tää ei oo iha normi enää. Oonkihan mä jotenki tunne vammane perverssi!? Vai mitä tää on ku en koskaa muuten kiihotu kestää. En nii millää. Auttakaa onko kohtalon tovereita ??

Kommentit (7)

Vierailija

Kokeile keskittyä vaikkapa oikeinkirjoituksen harjoitteluun välillä. Eiköhän "kiihittumiset" vähene, kun vääntää kielioppia 24/7.

Vierailija

En pygee lopettaa kiihottumist ku oon nii hullu perverssi salee !!! Ja mä en väkitä mistää kirjotud virgeist ku tää ei oo alkuu ees mikää äikän kieli oppi tunti. !!!
T.ap

Vierailija

Nonniin. Kertokaahan naiset sitten mistä miehistä kiihoittuisitte, jos olisitte sinkkuja. Oma mies on siis poislaskettu. M32

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nonniin. Kertokaahan naiset sitten mistä miehistä kiihoittuisitte, jos olisitte sinkkuja. Oma mies on siis poislaskettu. M32

Jos olisitte sinkkuja :D Niinkuin se kiihoittumisen mahdollisuus poistuisi sitä myötä, kun sopii olevansa parisuhteessa

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Maagisempaa miestä kun Hugh Laurie ei tästä maailmasta löydy!Housessa ainakin oli ulkonäöltään TÄYDELLINEN!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat