Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rumana pidetyt naiset ovat yhteiskunnan heikoimmassa asemassa

Vierailija

Ikään kuin unohdettuja, merkityksettömiä ja alaspainettuja. Ilkeät kommentit ja Seksuaalinen ahdistelu ovat täysin sallittuja. Tosin enimmäkseen vain kävellään yli ja ääntäkään ei saisi päästää. Jos päästää niin sitten tulee seurauksia. Erittäin tutkimuskelpoinen aihe, ja etenkin heidän parinvalintamahdollisuudet.

Kommentit (9)

Vierailija

En koe niin. Olen poikkeuksellinen ruma nainen. Joo - paria en ole koskaan löytänyt, mutta mitä siitä, ei se koko elämä ole! Opinnoissa ja työelämässä sen sijaan olen pärjännyt erinomaisesti, ja elämäni on nyt nelikymppisenä erittäin hyvää. Ei ole rahasta puutetta ja voin tehdä mitä haluan. Kukaan ei myöskään ole minua teini-iän jälkeen nimitellyt tai ahdistellut, kun lähipiirissäni ei ole niin juntteja ihmisiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ai niinnku esim Tarja Halonen?
ainoa esimerkki jonka keksit. rumia miehiä sen sijaan on vaikka minkälaisissa asemissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ainoa esimerkki jonka keksit. rumia miehiä sen sijaan on vaikka minkälaisissa asemissa.

Katospas nyt ketä tahansa politiikassa tai muualla kuin viihdealalla menestyneitä naisia. Harva on erityisen kaunis!

Tosin tilanne on eri, jos ihminen on "ruma" (mielestään) ja se tarkoittaa käytännössä sitä, että hän EI HUOLEHDI ULKONÄÖSTÄÄN, eli ei pidä huolta kunnostaan, kulkee rähjäisissä vaatteissa, leikkaa itse hiuksensa keittiösaksilla, ei meikkaa, ei käy suihkussa jne. Silloin voi todeta, että ongelma on itse aiheutettu. Kauniita kasvonpiirteitä harva saa, mutta siistin ja huolitellun olemuksen saa kuka tahansa aikaan kun näkee vähän vaivaa.

Uskon kyllä, että epäsiistillä olemuksella varustettu ihminen voi vaikka syrjäytyä helpommin kuin siistinä itsensä pitävä, koska esim. työnantajat vierastavat pahanhajuista tai epäsiistin näköistä työnhakijaa, vastakkainen ja omakin sukupuoli karsastaa ja tadaa - olet heikossa asemassa yhteiskunnassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Katospas nyt ketä tahansa politiikassa tai muualla kuin viihdealalla menestyneitä naisia. Harva on erityisen kaunis!

Tosin tilanne on eri, jos ihminen on "ruma" (mielestään) ja se tarkoittaa käytännössä sitä, että hän EI HUOLEHDI ULKONÄÖSTÄÄN, eli ei pidä huolta kunnostaan, kulkee rähjäisissä vaatteissa, leikkaa itse hiuksensa keittiösaksilla, ei meikkaa, ei käy suihkussa jne. Silloin voi todeta, että ongelma on itse aiheutettu. Kauniita kasvonpiirteitä harva saa, mutta siistin ja huolitellun olemuksen saa kuka tahansa aikaan kun näkee vähän vaivaa.

Uskon kyllä, että epäsiistillä olemuksella varustettu ihminen voi vaikka syrjäytyä helpommin kuin siistinä itsensä pitävä, koska esim. työnantajat vierastavat pahanhajuista tai epäsiistin näköistä työnhakijaa, vastakkainen ja omakin sukupuoli karsastaa ja tadaa - olet heikossa asemassa yhteiskunnassa.

Tietynnäköiset naiset saavat kulkea ryysyissä ja olla aktiivisia yhteiskunnan jäseniä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tietynnäköiset naiset saavat kulkea ryysyissä ja olla aktiivisia yhteiskunnan jäseniä
Tietynnäköiset? Tarkoitat varmaan tyylillisesti omaan hippi-ideologiansa mukaan pukeutuvat naiset, eli kaikennäköiset luontoaktivistit ja vihervassarit. 

Tämäkin tosin todistaa, että naisen ei tarvitse olla kaunis päästäkseen merkittävään asemaan. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat