Meidän oma Kim Jong-un: Sipilä ompeli itselleen farkut ja ohjasi lentokonetta yli Atlantin valtameren

Vierailija

Mitähän muuta pääministeristämme paljastuu...
http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1195006993925/artikkeli/suomenmaa+sipila...

Kommentit (7)

Vierailija

Nähtiinhän se jo silloin kun mies toi Pikku-Kekkosen televisioon että herralla on diktaattorin elkeet ainakin. Eipä yllätä enää mikään mitä tämä sankari tekee. Uskottavuus on jo mennyt.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No ainaskin järjestelee suhteilla ambulanssilentoja.

Monilla tuntuu olevan vaikeuksia ymmärtää, että kysymyksessä ei ollut mikään hätätilanteissa käytettävä lääkärihelikopteri, vaan yksityisen firman lentokone, jota yleensä käytetään kiireettömiin potilaiden siirtoihin hoitopaikasta toiseen. Kyllä tällainen lentokone tekee myös muita lentoja, jos joku maksaa. Lehtitietojen mukaan Sipilä maksoi matkansa itse.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Monilla tuntuu olevan vaikeuksia ymmärtää, että kysymyksessä ei ollut mikään hätätilanteissa käytettävä lääkärihelikopteri, vaan yksityisen firman lentokone, jota yleensä käytetään kiireettömiin potilaiden siirtoihin hoitopaikasta toiseen. Kyllä tällainen lentokone tekee myös muita lentoja, jos joku maksaa. Lehtitietojen mukaan Sipilä maksoi matkansa itse.

Ja maatalousloista alkoi korpeamaan kun heidän pelastajaansa kritisoidaan..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ja maatalousloista alkoi korpeamaan kun heidän pelastajaansa kritisoidaan..

Väärin, olen töissä teknillisessä yliopistossa ja asun pääkaupunkiseudulla. Siitä huolimatta faktojen pitää minusta olla kohdallaan, puhutaan sitten kenestä tahansa.

4

Vierailija

Eikö tuo ole enemmän Putinin touhuja kuin Kim Jong-unin?

Niin no, Putin ei varmaan menisi lähellekään ompelukonetta, mutta muutoin siis.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat