Mies osti sormuksen, minä petyin

Vierailija

Haluan mennä naimisiin ja miesystäväni tietää tämän, olen myös vihjaillut tai oikeastaan sanonut suoraan ihan lähiaikoina, että olisi kiva mennä piakkoin naimisiin.

Minulla oli synttärit ja mies oli ostanut minulle lahjaksi sormuksen, luulin tietysti että se on kihlasormus, mutta paljastuikin että se onkin ihan "tavallinen" sormus, ei siis kihlasormus.
Olen todella todella pettynyt, ja mies ihmettelee tätä.
Eikö teistä ole mautonta ostaa normaali sormus lahjaksi, jos minä haaveilen kihloista ja mies tietää sen.

Kommentit (13)

Vierailija

Kakkonen, no ei nähtävästi sitten...

Ja en halua kuulostaa mulkulta, sillä lahjalla ei todellakaan ole sinänsä mitään väljä, en olisi tarvinut lahjaa ollenkaan. Mutta mennä nyt ostamaan tavallinen sormus, kun tietää tosiaan että haluan sen vihkisormuksen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Palauta liikkeeseen ja osta tilalle vaikka korvikset.

Siinä vaiheessa mieskin voisi laittaakin samalla lailla aloittajan kiertoon, ja ottaa tilalle naisen joka on kasvanut ulos prinsessaleikeistä.

Vierailija

Mun mies on opettanut minulle, että hän on yksinkertainen eläin eikä tajua vihjailuja. Jos jotain haluaa tapahtuvan pitää sanoa suoraan. Neuvoisin sinua samoin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mun mies on opettanut minulle, että hän on yksinkertainen eläin eikä tajua vihjailuja. Jos jotain haluaa tapahtuvan pitää sanoa suoraan. Neuvoisin sinua samoin.

Korkeallepa arvostat miestäsi. Oliko paksu lompakko kuitenkin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Korkeallepa arvostat miestäsi. Oliko paksu lompakko kuitenkin?

Etkö koskaan ole kuullut, että miehelle ei pidä sanoa: "roskis on täynnä" vaan "veisitkö roskat?"
Tämän kertoi mun mies, joka on muuten helvetin fiksu.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat