Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuoret naiset treffipalveluissa

Vierailija

Minulla on reilun vuoden empiirinen kokemus nuorista naisista netin seuranhakupalveluista. Olen huomannut, että naiset menevät sinne vain online-tilaan odottelemaan viestejä, sen sijaan että itse käyttäisit hakupalvelua ja katselisit sopivia miehiä sinulle. Naiset odottelevat niitä joukkospäämmävien pillunmetsästäjätyyppien viestejä ja aloituksia joihin sitten vain käyvät muutamilla sanoilla aina vastaamassa, kun kymmenet tyypit pommittaa samaan aikaan (ja kyllähän se naisena kivalta tuntuu kun tulee huomiota ja kehuja niiltä). Sitten kun tyypit osoittautuvat paskoiksi, alkaa koko mieskannan sioiksi leimaaminen.

Kannattaisi etsiä mielenkiintoisia henkilöitä ja panostaa muutaman kanssa kunnolliseen keskustelemiseen (tarkoittaa molempien ajatuksella tapahtuvaa vuorovaikutusta, eikä vain pikaisia vastausten lätkimisiä miesten kysymyksiin). Valitettavasti suurin osa nuorista naisista ei ole edes napsauttanut haku-painiketta.

Kommentit (11)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä olen haun tehnyt ja petyin miesten ulkonäön tasoon, että napsautin suht nopsaan tilini pois.
Sieltä tuli ensimmäinen martyyri kääntämään tätä naisten vikatoimintaa jollakin ilveellä tätä miesten syyksi. Ei se treffipalveluiden miesten ulkonäkö parane sillä, jos ei tee hakuja ollenkaan. Harvoinpa sitä tiettyiä ihmistä yhdellä nopealla haulla löytää. Itse olen tehnyt tunteja, tunteja hakua ja muistiinpanoja ja sitten sieltä laittanut muutamille aloitteita.

Vierailija

Minä taasen olen löytänyt huippumahtavia tyyppejä, vaikka kuinka monta asiallista vastausta omaan viestiini, 5:n fiksuimman tyypin kanssa jatkoin juttua ja olivat menestyneitä, mediaanivuositulot n. 100 K (tämä faktaa koska tapasin heidät kaikki  ja olivat googletettavissa)

Nyt olen muuttanut avoliittoon heistä yhden kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä taasen olen löytänyt huippumahtavia tyyppejä, vaikka kuinka monta asiallista vastausta omaan viestiini, 5:n fiksuimman tyypin kanssa jatkoin juttua ja olivat menestyneitä, mediaanivuositulot n. 100 K (tämä faktaa koska tapasin heidät kaikki  ja olivat googletettavissa)

Nyt olen muuttanut avoliittoon heistä yhden kanssa.

Ja sieltähän se tärkein speksi tulikin

Vierailija

Mistä tiedät miten muut käyttäytyvät ja tekevät noissa palveluissa? Oletettavasti olet mies joka on kyllästynyt kun kukaan ei aloita keskustelua tai vastaa sinun aloituksiisi kuin muutamalla sanalla?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät miten muut käyttäytyvät ja tekevät noissa palveluissa? Oletettavasti olet mies joka on kyllästynyt kun kukaan ei aloita keskustelua tai vastaa sinun aloituksiisi kuin muutamalla sanalla?
Olen kysellyt naisilta itseltään ja ovat kertoneet, että saavat törkeästi viestejä joihin vastailevat ja että eivtä käytä hakuja. Joskus klikkailevat etusivulta jonkun silmää miellyttävän kuvaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen haun tehnyt ja petyin miesten ulkonäön tasoon, että napsautin suht nopsaan tilini pois.
Sieltä tuli ensimmäinen martyyri kääntämään tätä naisten vikatoimintaa jollakin ilveellä tätä miesten syyksi. Ei se treffipalveluiden miesten ulkonäkö parane sillä, jos ei tee hakuja ollenkaan. Harvoinpa sitä tiettyiä ihmistä yhdellä nopealla haulla löytää. Itse olen tehnyt tunteja, tunteja hakua ja muistiinpanoja ja sitten sieltä laittanut muutamille aloitteita.

Juurihan sanoin, että tein hakuja.

Haulla selasin kaikki ikärajaan sopivat miehet läpi: ei kiitos.

Siihen loppui minun nettideittailuni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse olen tehnyt tunteja, tunteja hakua ja muistiinpanoja ja sitten sieltä laittanut muutamille aloitteita.

Nyt rupesi jotenkin säälittämään tosi paljon :'( Toivottavasti yksinäisyytesi paranee pian ja pääset etenemään ihmissuhteisiin asti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen kysellyt naisilta itseltään ja ovat kertoneet, että saavat törkeästi viestejä joihin vastailevat ja että eivtä käytä hakuja. Joskus klikkailevat etusivulta jonkun silmää miellyttävän kuvaa.

Ihan sallittua. Tuskin sinäkään tekisit hakuja, jos saisit paljon viestejä tekemättä mitään.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat