Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MINUN EI OLE VARMAAN JÄRKEÄ LOPETTAA TUPAKOINTIA ENÄÄ KUN OLEN POLTTANUT JO NIIN PITKÄÄN?!

Vierailija

Oon 17v ja polttannu tupakkaa n. Vuoden joka päivä yhden tupakan + jotain about 50 mahdolisimman pitkää tumppia tuhkakupista. Pahojen riippuvuuksien takia viimekesän aikana. Nuo ovat siis koko elämäni aika poltetut tupakat. (Joka päivä yksi kokonainen vuoden verra+ n. 50 tumppia.)

Nyt olen päättänyt lopettaa. Olen ollut polttamatta kohta 3 päivää. Poltin viimeksi tiistataina.

Nyt kuitenkin on ollut rohisevaa yskää ja tänään oli oikeassa kyljessä/rinnassa outoa jyllivää kipua se helpotti kun otin kipualueen nahasta kiinni, tuohan vaikuttaa että se oli jotain lihasperäistä, mutta mietin jos nahasta veto vain helpotti siksi että se vei huomion muualle.

Onkohan mulla keuhkosyöpä? Onko se kuinka mahdolista. Tiedän kyllä, että kaikki on mahdollista mutta onko se miettimisen arvoista?

Kommentit (13)

Vierailija

Miten ihmeessä sulla voisi keuhkosyöpä olla kun se on yleensä vuosikymmeniä paikoillaan oireettomana ennen kuin se löydetään. Et ole elänyt edes niin pitkään.

Vierailija

Ei ole miettimisen arvoista. Epämääräiset satunnaiset kivut ja vaivat ovat ihan tavallisia. Saat odottaa niitä vielä lisää, kun tuosta vähän kasvat ja vanhenet. 

Tupakoinnin lopettaminen on aina järkevää. 

Vierailija

1 vuoden tupakointi on helvetin lyhyt aika. Ei käytännössä mitään. Ihmisiä poltaa 60 vuotta tupakkaa sairastumatta

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei ole miettimisen arvoista. Epämääräiset satunnaiset kivut ja vaivat ovat ihan tavallisia. Saat odottaa niitä vielä lisää, kun tuosta vähän kasvat ja vanhenet. 

Tupakoinnin lopettaminen on aina järkevää. 

Juuri näin ! : )

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tupakka on pienin ongelmistasi, mutta älykkyysosamäärästäsi lienee tullut jo suuri ongelma.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat