Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aika ällistyttävää että sain positiivista palautetta siitä että lapseni on aina puhdas

Vierailija

Ja puhtaat ehjät vaatteet päällä koulussa.
Minusta se on itsestään selvää! Lapseni on kehitysvammainen teinipoika.

Kommentit (5)

Vierailija

Ehkä se ei ole kovin yleistä, jos aiheesta kehutaan. Itse sain hyvää palautetta lapsen päiväkodista, kun lapsella on aina sopivan kokoiset sään mukaiset vaatteet ja kengät sekä reilusti varavaatteita. Sekin on mielestäni itsestäänselvyys.

Vierailija

No minä myönnän ettei meidän lapsilla ole joka päivä puhtaat tai edes ehjät vaatteet päällä. Itse lähden töihin jo seitsemäksi ja vaikka olen edellisenä iltana katsonut lapsille puhtaat ja ehjät vaatteet, niin silti ne kaivaa ne likaiset rytkyt päällensä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No minä myönnän ettei meidän lapsilla ole joka päivä puhtaat tai edes ehjät vaatteet päällä. Itse lähden töihin jo seitsemäksi ja vaikka olen edellisenä iltana katsonut lapsille puhtaat ja ehjät vaatteet, niin silti ne kaivaa ne likaiset rytkyt päällensä.

Kyllä on avutonta tuo joidenkin vanhemmuus... Oletko edes korostanut lapsillesi, että ihmisten ilmoille ei mennä likaisissa vaatteissa?

Vierailija

No ei meilläkään likaisissa vaatteissa kuljeta mutta koululaisen housut saattavat kyllä olla polvista rikki. En ymmärrä, mitä tuo poika oikein koulussa touhuaa kun vähän väliä tullaan kotiin rikkinäisten housujen kanssa. Saisin oikeasti olla ostamassa uusia koko ajan. Yritän sitten parhaani mukaan paikkailla polvia ja palkeenkieliä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat