Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käyttääkö miehenne sukkahousuja?

Vierailija

Nyt kaikki pervot ja fetissityypit muualle, nyt puhutaan vaatteena sen todellisessa merkityksessä ja unohdetaan verkko ja kuvisukkikset. Meillä käyttää mustia näin kylminä aikoina ja ei kyllä ole pahan näkönen yhtään.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Ei käytä. En edes tiedä mistä sellaisia saisi. Käyttää urheilukerrastoja, joten ovat kai vähän samannököisiä mustien sukkien kanssa kuin sukkahousutkin.

Mutta kalsarit on kyllä paljon parempi vaihtoehto, sillä sukkiin tulee nopeasti reikä, ja ne on paljon edullisempi uusia kuin kalsarit.

En itsekään tykkää kun sukkahousut valuu ja samalla puristaa vyötäröltä. (Ja ei, en ole lihava vaan alipainoinen. Ehkä sukkiksien lahjepituus on sitten liian lyhyt mulle? Olen kyllä kokeillut momen kokoisia.) Kalsarit (tai mitä ne nyt on ne hm:n musta legginsinä myytävät) on mukavemmat päällä.

Vierailija

Miehet eivät käytä sukkahousuja, vaan pitkiä kalsareita. Miehiä teeskentelevillä tai niitä etäisesti muistuttavilla saattaa olla sukkahousuja.

Vierailija

Sukkahousut sopivat vain hameen ja korkkareiden kanssa. Mutta miten kertoisin tyttöystävälle asiasta? Ja en ole hukannut pallekani vaikka välillä pidänkin punaisia naisten pikkuhousuja.

Vierailija

Käyttää kyllä. Hän vetää sukkahousun kenkäharjan päälle ja viimeistelee  sillä kenkiinsä todella upean kiillon.

PIrkkapekka

Niksipirkka ohjeena: sukkahousuista saa kohtuullisen toimivan perhoshaavin sekä varsin käyttökelpoisen pop-filtterin laulumikrofonin eteen.

Vierailija

Yllytin kerran mieheni kokeilemaan sukkiksia. Olin tikahtua nauruun jo siinä vaiheessa, kun kiskoi niitä jalkaansa eri suuntiin tempoillen. Hänen mielestään ne olivat yllättävän mukavat jalassa, mutta vannotti etten ikinä kerro kenellekään tutulle hänen kokeilleen niitä. Olin vähän kade, koska miehen sääret näytti törkeen hyviltä mustissa sukkiksissa - omat sääreni kun ovat paksut ja lyhyet.

Vierailija

Kyllä suunnistajat käyttävät näin loppusyksystä ja alkukeväästä. Kun vesi menee iholle sukkahousuissa, se lämpiää ja pitää jalat lämpöisenä. Vähän niin kuin sukeltajan ja surffaajan kumipuku, mutta kevytversiona. Pekka Juutilainen oli kai ensimmäinen juoksija, joka treenasi kylmällä ilmalla sukkiksissa. Joten on niitä muitakin älykkäitä urheilijaryhmiä, jotka tuntevst niksin. Ja vaimon risat sukkikset kelpaavat hyvin tai sitten rakastajattaren.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko miesten sukkahousuja oikeesti olemassa?
On ollut Suomessakin saatavilla ainakin yli kymmenen vuoden ajan.

Vierailija

En käytä mutta vahingossa olen ostanut yhdet,luulin että ovat paksut ja pitkävartiset sukat.
Sitten joskus myöhemmin kun olin ottamassa niitä käyttöön niin huomasin että ne olikin sukkahousut.
Pituus ei oikein riittänyt kun olen melkein 190.
Voisin kuvitella että jossakin metsurin työasun alla voisi olla mukava.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat