Pariisissa Kalashnikov mukaan konserttiin - kuinka on mahdollista?

minnal

Miten ne terroristit ovat kuljettaneet ne Kalshnikovit konserttiin? Eikö siellä ollut turvatarkistuksia lainkaan?

Tieto on vahvistettu, että entisen itäblokin alueelta nämä aseet on tuotu eli Kalshikovit.

Itse olen käynyt ulkomailla urheilutapahtumissa ja mm. Ruotsissa ei ollut mitään turvatarkastuksia (Malmö).

Kommentit (5)

Vierailija

Taittoperämallin voi laittaa vaikka kainaloon roikumaan, kulkee suht huomaamattomasti takin alla. Jos ei ole turvatarkastusta, niin menee helposti sisään. Onhan ne voineet yrittää useisiin muihinkin tapahutumiin mutta jättäneet yrityksen keskien kun on ollut liian tarkka tarkastus. Jalkapallostadionillahan yksi jäi kiinni ja räjäytti itsensä.

Jos ihminen on valmis kuolemaan asiansa eteen, niin aika vaikea sitä on silloin estää pommin varmasti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En lukenut viestiä koska kuvotat minua, mutta ilmiannoin otsikon Supolle. Ottavat sinut kiinni ja pian!

Ai joku voi ajatella noinkin :) Minä ajattelin heti että joku vain ihmettelee että miten konserttiin voi viedä aseen, enkä niin kuin sinä että kysytään neuvoa miten sen saisi onnistumaan. Sinä tässä ole se jolla on saastainen mielikuvitus.

Vierailija

Mihin konserttiin? Jos puhut siitä viikon takaisesta niin hyökkäsivät sinne konsertin ollessa käynnissä eivätkä mitenkään soluttautuneet yleisön joukkoon. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mihin konserttiin? Jos puhut siitä viikon takaisesta niin hyökkäsivät sinne konsertin ollessa käynnissä eivätkä mitenkään soluttautuneet yleisön joukkoon. 

Juuri näin. Ampuivat jo konserttisalin pihalla ollutta turvallisuuspäälikköä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat