J. Karjalaisen biisi Stindebinde, mitä ajatuksia ko. kappale herättää?

Vierailija

Jotenkin tulee aina niin surullinen olo tuosta biisistä, kun kuulee radiosta :(
Karjalainen se vaan takoo hyviä biisejä edelleen.

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Tämä kolumnisti hehkutti kappaletta kovasti, joten minäkin uteliaana etsin sen kuunneltavakseni.

http://www.esaimaa.fi/Mielipide---Kolumnit/2015/10/16/Kolumni%3A%20Stind...

Mutta en olisi voinut olla enempää eri mieltä kirjoittajan kanssa. Minusta kappale oli vain tylsä, sanoituksessa ei ollut juuri aivoja käytetty ja laulu kuulosti epävireiseltä. Enkä ole kirjoituksessa parjattua nuorisoa, vaan kolumnistin kanssa samaa ikäluokkaa. Pidän kyllä joistakin Karjalaisen kappaleista, mutta tämä ei vain osunut minun tunteisiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tämä kolumnisti hehkutti kappaletta kovasti, joten minäkin uteliaana etsin sen kuunneltavakseni.

http://www.esaimaa.fi/Mielipide---Kolumnit/2015/10/16/Kolumni%3A%20Stind...

Mutta en olisi voinut olla enempää eri mieltä kirjoittajan kanssa. Minusta kappale oli vain tylsä, sanoituksessa ei ollut juuri aivoja käytetty ja laulu kuulosti epävireiseltä. Enkä ole kirjoituksessa parjattua nuorisoa, vaan kolumnistin kanssa samaa ikäluokkaa. Pidän kyllä joistakin Karjalaisen kappaleista, mutta tämä ei vain osunut minun tunteisiin.

Ja mun mielestä taas kappale oli sekä musiikillisesti että varsinkin tekstillisesti mestariteos. Siinä oli niin hienosti muutamalla lauseella tiivistetty tunnetiloja, aikatasoja ja pohdintaa elämästä. En oo pitkään aikaan kuullut mitään niin vaikuttavaa.

Vierailija

Mä itken kun kuulen sen biisin. Tosi surullinen "viesti". Maailma heittelee meitä jokaista yksilöllisesti, tosille käy tosi huonosti (kuten Stindebindelle, josta tuli narkkari/rappioalkoholisti).

Vierailija

että J.K olisi saanut panostaa kappaleeseen enemmän. J:n alkutuotanto on loistavaa ja vielä 2000-luvun taitteessa irtosi hyviä biisejä. Viime levyä ei tullut juuri kuunneltua,  se meripihkahuone oli hyvä. Toivottavasti tuo ei ollut levyn paras biisi.

Vierailija

Minustakaan tuo Stindebinde ei ole ihan parasta Karjalaista. Mennyt mies, Laura Häkkisen silmät, Hän esimerkiksi oli rullaavampia. Luulen kuitenkin että levy kokonaisuutena on hyvä.

Vierailija

Se, että elämä tosiaan heittelee. Se mikä tänään tuntuu turvalliselle voi muutaman vuoden päästä olla aivan muuta. Karjalaisella jos jollakin on elämännäkemistä.

Vierailija

Kuulin tänään ekan kerran kun etsin sen youtubesta. Eli ei ole soinut mulle liikaa, mutta enpä mä radiota kuuntelekaan. Rauhallinen biisi, ei liian iso (ainakaan vielä), niin kuin Karjalaisen isoimmat hitit.

Oliko täällä joku ketju missä puhuttiin siitä oikeasta Stindestä? Ainakaan tuota Au Revoir -nimistä bändiä ei löydy mistään (jos se nyt oli bändin nimi).

Vierailija

Laulussa mainitaan, että henkilön sukunimi on Bindemeier. Etulempinimi on Stinde, eli ilmeisesti Tiina. Google ei löydä Tiina Bindemeier -nimistä henkilöä. Miksi Jukka-poika Karjalainen valehtelee?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat