Miksi palsta on taas täynnä nais-, ulkomaalais- ja lapsivihamielistä p*skaa?

Vierailija

Uudistus rauhoitti tilanteen hetkeksi mutta jostain kolosta nämä torakat ovat ryömineet tänne takaisin.
Olen ehdottomasti asiallisen keskustelun sallimisen kannalla, mutta ymmärrän myös miksi asiallisuus ei palstalla onnistu. Lisäksi, minua tuskastuttaa se että otsikossa mainittu vihamielisyys kuohuu yli jatkuvasti kaikkiin muihinkin ketjuihin kuin vain esim. pakolaisia käsitteleviin aloituksiin.

Olisiko uuden siivousprojektin aika vai hylätäänkö uppoava alus?

Sivut

Kommentit (56)

Vierailija

Hylkää vain.

Tuo vihamielisyys on sinun itsesi määrittelemää ja näin ollen vain sinun korviesi välissä ja sinun mielipiteesi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Uudistus rauhoitti tilanteen hetkeksi mutta jostain kolosta nämä torakat ovat ryömineet tänne takaisin.
Olen ehdottomasti asiallisen keskustelun sallimisen kannalla, mutta ymmärrän myös miksi asiallisuus ei palstalla onnistu. Lisäksi, minua tuskastuttaa se että otsikossa mainittu vihamielisyys kuohuu yli jatkuvasti kaikkiin muihinkin ketjuihin kuin vain esim. pakolaisia käsitteleviin aloituksiin.

Olisiko uuden siivousprojektin aika vai hylätäänkö uppoava alus?

Asiallisuus ei myy.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
ap, jos yhtään lohduttaa niin oon samaa pohtinut

Kiitos, tämä kommentti luo jo hieman uskoa ihmisiin ja siihen, etten vain kuvittele tilannetta...

Oli palsta, jota rakastin. - ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aloittaja huutelee naisvihaa, mutta missä ovat taas esimerkit? Ei missään.
Se, että aloituksia ja kommentteja moderoidaan ei tarkoita sitä, ettei näitä kommentteja olisi olemassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja huutelee naisvihaa, mutta missä ovat taas esimerkit? Ei missään.
Se, että aloituksia ja kommentteja moderoidaan ei tarkoita sitä, ettei näitä kommentteja olisi olemassa.

Niin, et sitten osaa edes kertoa niitä esimerkkejä? Taidat olla vain mielensäpahoittaja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei kaikkea tarvi ottaa niin tosissaan.

Ja siinä tuli sitten eka puolustelija. Jos nainen närkästyy jostakin niin hän ei vaan tajua huumoria, öhö öhö.

Vierailija

Minusta me käyttäjät voisimme ottaa tiukemman asenteen. Kun epäilemättä tänäänkin alkaa tippua - viikonlopun lähestymisen innoittamana - lompakkoloisjuttuja ja miksimiehenainapitää- ja kyllänaisenonniinhelppoa-valituksia, niin ei vastata niihin, ilmoitetaan vain korkeintaan asiattomiksi. Sillä tavalla ne pysyvät poissa silmistä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikkea tarvi ottaa niin tosissaan.

Ja siinä tuli sitten eka puolustelija. Jos nainen närkästyy jostakin niin hän ei vaan tajua huumoria, öhö öhö.

Mistäpäs te naiset ette närkästyisi? Katsele netissä kissavideoita, niin hauras prinsessan mieli ei järky.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minusta me käyttäjät voisimme ottaa tiukemman asenteen. Kun epäilemättä tänäänkin alkaa tippua - viikonlopun lähestymisen innoittamana - lompakkoloisjuttuja ja miksimiehenainapitää- ja kyllänaisenonniinhelppoa-valituksia, niin ei vastata niihin, ilmoitetaan vain korkeintaan asiattomiksi. Sillä tavalla ne pysyvät poissa silmistä. 

Et salli siis erilaisia mielipiteitä? Pohjois-Koreassa toimitaan juuri niin.

Vierailija

Miesvihaa minäkin vain olen havainnut täällä. Ehkä noi muut vihat on vain mielipiteitä, joista ap ei tykkää.

Ja palsta on ihan hyvä just näin!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat