Kiitti vaan Fazer tästäkin. Nyt vuorossa konvehtirasian pilaaminen

Vierailija

Sivut

Kommentit (93)

Vierailija

Fazer ei kyllä yhtään ajattele asiakkaitaan, vaan on aina toiminut oman mielensä mukaan, lopettaen täysin yhtäkkiä milloin minkäkin tuotteen valmistuksen.

Vierailija

"kuuntelimme saamaamme kuluttajapalautetta" - ihanko totta? Mikseivät tee uusia rasioita vaan tuhoavat vanhat?

Täytyypä ostaa tänä vuonna vain Pandan ja Maraboun rasioita. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Fazer ei kyllä yhtään ajattele asiakkaitaan, vaan on aina toiminut oman mielensä mukaan, lopettaen täysin yhtäkkiä milloin minkäkin tuotteen valmistuksen.

Kyllä tämä on viime vuosina vain pahentunut. Kuka uuno siellä tekee päätökset valikoimista ja resepteistä >:(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jutussahan "Fazer" kertoo kuinka ovat asiakkaiden toiveista/palautteiden myötä mm. pienentänyt suklaarasiaa 300g > 260g, että kuinka sä voit väittää moista? ;)

Ja hintaan eivät kuulemma voi vaikuttaa, joten ei oo heidän vika, jos pienempi rasia maksaa saman kuin ennen isompi tai maksaa jopa enemmän. LOL!

Vierailija

Siinä on kyllä sellainen lafka, jossa ei asiakkaita paljoa kuunnella.

Tosin eipä noita muovisia palmuöljy"suklaita" tarvitsekaan ostella, kun laadukkaampiakin on vielä tarjolla muilta merkeiltä.

Lihvakoff
Seuraa 
Liittynyt15.10.2015

Juuri järkyttyneenä luin linkattua juttua. Mitä hittoa Fazer?! - asiakkaista eroon kamppanja? Ensi ihana joulusuklaa ja nyt konvehditkin viedään, viime vuonna ei saanut liköörikonvehteja...... *jupinaa*

Myös vihreät kuulat karmeassa ihanuudessaan kuuluu mun jouluuni, kai nekin on pilattu jotenkin?

Konvehtirasian ulkonäkökin on nyt jotenkin halpa.

Lihvakoff
Seuraa 
Liittynyt15.10.2015

Vierailija kirjoitti:
Minttu kaikkein paskin maku rasiassa ja aina pysyy uudistuksissa :(

Kyllä! Meillä aina jää minttukonvehdit syömättä ja sitten kerään ne yhteen purkkiin ja suklaanhimoissani joku helmi-maaliskuinen yö muistan sen purkin... Seuraa ällö olo. 

WraithTodd
Seuraa 
Liittynyt7.9.2015

Lihvakoff kirjoitti:
Juuri järkyttyneenä luin linkattua juttua. Mitä hittoa Fazer?! - asiakkaista eroon kamppanja? Ensi ihana joulusuklaa ja nyt konvehditkin viedään, viime vuonna ei saanut liköörikonvehteja...... *jupinaa*

Myös vihreät kuulat karmeassa ihanuudessaan kuuluu mun jouluuni, kai nekin on pilattu jotenkin?

Juuri pari viikkoa sitten syötiin vihreitä kuulia enkä minä ainakaan huomannut mitään eroa. 

Harmittaa kyllä noiden konvehtien pilaaminen. Noh, siirrytään seuraavaksi parhaimpiin eli Pandan konvehteihin. Toivottavasti ne ovat pysyneet ennallaan.

"You are more like Wraith than you know."
"I'm not sure I like the sound of that."
"There is much about Wraith that you do not know, Sheppard."

Lihvakoff
Seuraa 
Liittynyt15.10.2015

WraithTodd kirjoitti:
Lihvakoff kirjoitti:

Juuri pari viikkoa sitten syötiin vihreitä kuulia enkä minä ainakaan huomannut mitään eroa. 

Harmittaa kyllä noiden konvehtien pilaaminen. Noh, siirrytään seuraavaksi parhaimpiin eli Pandan konvehteihin. Toivottavasti ne ovat pysyneet ennallaan.

Ihana kuulla. :) Voin keskittyä kuuliini. Meillä ei äklöytensä takia muut syö, mutta ovat osa mun lapsuutta ja joulua. 

Sormet ristissä Pandalle.

aave mamma
Seuraa 
Liittynyt23.9.2015

Meinasin lukea väärin ensin tuon lauseen: "...voin keskittyä ku..." :DD

No mutta piti karpalosta viel mainita, että karpalohullut, ootteko kokeilleet lidlin maustettua suklaalevyä. Niitä on karpalo, appelsiini ym, tummasuklaalevy, 100 g kai?

Geishan pilaamisen jälkeen - joka on loukannut syvimpiä tunteitani - ei nää Fazer-uutiset enää hetkauta, se on boikottia täältä. Niille palmuöljyfazereille siis, ei muille.

Vielä😁.

Mä olen enemmänkin ollut Aladdin-naisia, mutta guess what, huomasin että sielläkin on palmuöljyä.

Tuleeko sitäkään enää ostettua.

Sama marabou dubbelnougat pötkö, palmuöljyä.

Lihvakoff
Seuraa 
Liittynyt15.10.2015

Palmuöljyä tulee valitettavasti olemaan ns. marketti suklaissa, kun eivät uskalla nostaa hintoja. Ihmiset eivät osta jos on hieman kalliimpaa. Se on helpompi muuttaa reseptiä.

Kyllä olen diggaillut Fazerin tuotteista ja paljonkin. Usein myös fiilistelen konditorioista ostetuista kuuden konvehtin rasioista. Hintaa on 15 -20 euroa ja kyllä päiväkahville tulee hurjasti hintaa. Silloin keitetään kunnon sumpit ja se aika otetaan täysin itselle ja nautitaan. Slurps.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat