Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, todistakaa että teillä on tunne-elämä.

Vierailija

Kun ajattelet naista, johon olet muka ihastunut tai rakastunut, niin mitä muuta pyörii mielessäsi kuin "pillu pillu pillu pillu..."? Kerro seikkaperäisesti.

Sivut

Kommentit (55)

Vierailija

Jos haluat visualisoida miehen tunne-elämän, niin ajattele ääretöntä tyhjyyttä, jossa vilisee pilluja.

Vierailija

Minulla on kauhea halu nähdä se toinen ja viettää aikaa hänen kanssa, tulen äärettömän onnelliseksi ihan pelkästä näkemisestä. Mulla pyörii päässä se esim mitä kaikkea me vaikka tehdään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos haluat visualisoida miehen tunne-elämän, niin ajattele ääretöntä tyhjyyttä, jossa vilisee pilluja.
Just, ette nyt jumalauta voi olla tosissaan. Oikeasti koen jo aika helvetin loukkaavaksi tälläiset jutut, mutta se kai olikin tarkoituksesi.

-mies

Vierailija

Miehet puhuu seksistä kun tarkoittavat läheisyyttä. Naiset puhuvat läheisyydestä kun tarkoittavat seksiä.

Vierailija

Nainen! Todista että sinulla on tunne elämä!

Vai onko niin, kun ajattelet miestä, johon olet muka ihastunut tai rakastunut, niin mitä muuta pyörii mielessäsi kuin "lompakko lompakko lompakko lompakko..."? Kerro seikkaperäisesti.

Vierailija

Pillun lisäksi nykyisin myös peppureikä. Kyllä naisen tulee pitää takaluukustaan huolta, että mies voi sitäkin jyystää.

Vierailija

Ajattelen pillun lisäksi myös mm. tissejä, pyllyjä, suuta. Ei me miehet olla niin yksiulotteisia kuin luulet.

Vierailija

Ihanaa lukea näin miestenpäivänä näitä mammapalstan ihanien naisten kirjoituksia meistä miehistä.

Kyllä te olette niin ihania prinsessoja, että on kumma miten jotkut miehet eivät arvosta sitä kaikkea ihanuutta mitä tuotte meidän miesten elämään!

Martti Vettenmaa
Seuraa 
Liittynyt10.1.2015

Vierailija kirjoitti:
Kun ajattelet naista, johon olet muka ihastunut tai rakastunut, niin mitä muuta pyörii mielessäsi kuin "pillu pillu pillu pillu..."?

Silloin kun ihastun, mielessäni on kaikkea muuta kuin pillu. Muuten se onkin melkein aina mielessä, kun naisen näen.

Ihastukseni on autereinen, henkisesti ja fyysisesti rajaton. Hänen lähellään oleminen on luontaantyöntävän kutkuttavaa voimakkaisiin fyysisiin tuntemuksiin saakka, mutta myös turvallista ja lämmintä, sanatonta jakamista ja oletettuja yhteisiä toiveita.

En nyt tiedä, onko naisen ja miehen ihastumisessa suurta eroa. Roolit vain eroavat, koska miehen oletetaan olevan aloitteentekijä.

Ikä saattaa kuitenkin ihastumiseen vaikuttaa. Vanheneminen opettaa realismia, tappaa uskon mahdottomaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minulla on kauhea halu nähdä se toinen ja viettää aikaa hänen kanssa, tulen äärettömän onnelliseksi ihan pelkästä näkemisestä. Mulla pyörii päässä se esim mitä kaikkea me vaikka tehdään.

Juuri tuollaisia ovat minunkin tunteet pillun suhteen. Pienikin vilahdus voi pelastaa koko päivän. Mietin kokoajan myöskin pakkomielteenomaisesti mita kaikkea kivaa voisi tehdä.

M46

Vierailija

Minun rakastunut mieheni on yrittänyt selittää tunteitaan ja ajatuksiaan minulle. Hän sanoo että minun seurassani hän tuntee olevansa kokonainen ja oikeasti elossa, on turvallinen ja hyvä olo ja hän tykkää katsella minua koko ajan eikä usko onneaan että on saanut näin ihanan naisen. Kaikki tekeminen on helppoa ja tuntuu kuin leijuisi taivaissa. Ja pitää myös valtavasti rakastelusta kanssani ja kertoo sen myös eri tavoin mutta sanoo aina että seksi ei ole tärkeintä vaan osa kokonaisuutta.

Vierailija

Aloituksessa on jo sellainen virheolettamus, että mies ihastuisi ja rakastuisi ensin.

Kyllä se ensimmäinen ajatus on pillupillupillupillu , ihastuminen tulee sen jälkeen.

Tyydyttikö ( pun intented ) vastaus miesviha-aloituksen rustanutta aloittajaa?

Vierailija

Miehet itseasiassa tuntevat enemmän kuin naiset ihan tutkimustenkin mukaan, eivät vain näytä tunteitaan yhtä avoimesti kun naiset. Yritin kaivaa yhtä tutkimusta joka oli lehdissä jokin aika sitten, mutta en löytänyt.

Steretypiat on toki hauskoja ja niitä on kiva viljellä, mutta taitaa kertoa enemmän avaajasta tämä avaus kuin miehistä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minun rakastunut mieheni on yrittänyt selittää tunteitaan ja ajatuksiaan minulle. Hän sanoo että minun seurassani hän tuntee olevansa kokonainen ja oikeasti elossa, on turvallinen ja hyvä olo ja hän tykkää katsella minua koko ajan eikä usko onneaan että on saanut näin ihanan naisen. Kaikki tekeminen on helppoa ja tuntuu kuin leijuisi taivaissa. Ja pitää myös valtavasti rakastelusta kanssani ja kertoo sen myös eri tavoin mutta sanoo aina että seksi ei ole tärkeintä vaan osa kokonaisuutta.

Viimeiseen lauseeseesi = mies osaa siis puhua sinulle asioista , jotka haluat kuulla  ; )

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kun ajattelet naista, johon olet muka ihastunut tai rakastunut, niin mitä muuta pyörii mielessäsi kuin "pillu pillu pillu pillu..."? Kerro seikkaperäisesti.

Itseasiassa tämä toimii toisinpäin. Tällaiseen naiseen haluaa tutustua ja oppia naisesta lisää. Sitten jos taas mennään lyhyemmän kaavan mukaan, niin ainoastaan pillu on mielessä, eli ei ihastumia yms. Mies

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat