Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksuaalinen kemia kahden varatun välillä

Nainen

Hieman pohjustusta: Olen ollut parisuhteessa 8 vuotta, minulla on kaksi lasta ja parisuhteemme aikana meillä on ollut niin hyviä kuin huonojakin kausia. Olen joskus jo aiemmin miettinyt eroa miehestäni, kun lapsia ei vielä ollut, mutta nyt eroaminen tuntuu entistä vaikeammalta ajatukselta lasten saannin (ja asuntolainan ja sormuksen) jälkeen. En tunne itseäni arvostetuksi suhteessamme ja puhumme nykyään mieheni kanssa mistään todella vähän. Mieheni kanssa on aina ollut hankala puhua, hän ei juuri "puhu eikä pussaa." Mieheni vähättelee minua aika usein ja koen, että minun pitäisi koko ajan tehdä lisää, enemmän ja olla parempi joka asiassa.

Olen ollut viimeiset kolme vuotta kotona lasten kanssa äitiyslomalla ja hoitovapaalla ja viime keväänä kävin todella paljon urheilemassa kuntosalilla. Kuntosalilla käymistä ehkä hieman edisti se, että osuin sinne aina samaan aikaan erään komean miehen kanssa, joka oli ilo silmälle. Emme jutelleet miehen kanssa koskaan mitään, mutta huomasin hänenkin kiinnostuksensa minuun pitkistä katseista ja yhdestä moi-sanasta parkkipaikalla.

Palasin syksyllä takaisin töihin äitiysvapailta ja firman pikkujouluissa törmäsin tähän kuntosalimieheen - hän työskenteleekin sattumalta samalla työpaikalla kanssani, mutta eri yksikössä, joten emme näe toisiamme työpaikalla. Molemmilla meinasi tipahtaa leuka lattiaan, kun kävelimme toistemme ohi ravintolassa ja hän selvästi myös myisi minut. Hänellä on myös pitkä parisuhde takana, lapset ja asuntolainat, joten meillä riitti juttua pikkujouluissa, kun jaamme aikalailla samanlaisen elämäntilanteen. Ilta sitten päättyi suudelmaan miehen aloitteesta.

Nyt en saa tätä miestä irti mielestäni. Kotona menee tällä hetkellä melko huonosti, on mennyt laimeasti jo pidemmän aikaa, joten ehkä tämän salimiehen kiinnostus minusta sitten jotenkin tuntui hyvältä ja olen siihen tunteeseen ehkä koukussa? En tiedä mitä teen ajatusteni kanssa.. Suudelma pikkujouluissa tuli salimiehen aloitteesta, mutta olinhan minäkin siihen syyllinen, kun vastasin suudelmaan. Jos olisin sinkku, olisin jo repinyt miehen matkaani, välillämme jotain todella ilmassa väreilevää seksuaalista kemiaa.

Olen miettinyt, auttaisiko kunnon pano tähän, jonka jälkeen voisin unohtaa salimiehen (onko tämmöinen edes tehonnut kenenkään kohdalla vai onko tilanne mennyt vain huonommaksi ja vaikeammaksi)? Kotona fiilikset on tosi huonot, en jaksa olla mieheni seurassa ja toivon aina, ettei hän olisi kotona, kun tulen töistä.. Huoh. Antakaa jotain ajatuksia, tilanne tuntuu vaikealta. Ei tarvitse tulla haukkumaan tai morkkaamaan, kai joku muukin on ollut samantapaisessa tilanteessa?

Sivut

Kommentit (46)

Vierailija

Haluat pettää ja yrität järkeilemällä jotenkin perustella sen ja toivot varmaan että täällä sulle annetaan lupa pettämiseen. Huora mikä huora.

Vierailija

Ei se pano mitään auta, sitten sitä et vasta mielestäs saakaan ja joudut vielä pelkäämään jäätkö miehellesi kiinni. Nyt mietit kannattaako vaihto kokonaisuudessaan vai olisiko parempi vain unohtaa koko salimies. Välimuotoa ei oikeastaan ole.

Vierailija

Tee kuten naiset yleensä, eli annat asioiden "vain tapahtua". Eli kun hupsista vaan miehen muna jotenkin vaan ajautuu pilluusi, niin eihän se silloin sun syytä ole!

Vierailija

Olen lueskellut viime aikoina paljon artikkeleita työpaikkaflirttailusta. Käsittääkseni tämä on melko tavallista, että pitkässä parisuhteessa olevat henkilöt, jotka jakavat samanlaisen tilanteen kotona, tulevat työpaikalla hyvin juttuun ja etenkin jossain perinteisissä pikkujouluissa saattaa tapahtua lähestymistä. Mitään keinoja miten voisin yrittää unohtaa tämän salimiehen? En keksi, miten tilanne kotonakaan paranisi.

-AP

Vierailija

Elän hyvin samanlaisessa tilanteessa ja haaveilen kunnon kyydistä, en kylläkään varatun miehen kanssa.. Musta kyllä tuntuu, että tunteet menisi vaan pahemmin solmuun eikä tilanne sillä helpottais, päin vastoin 😕..

Vierailija

Itsekin myönnän haaveilevana kunnon kyydeistä, yhdestä villistä seksiyöstä, jolloin tuntisin taas "eläväni" ja olevani se haluttu ja seksikäs nainen. Ehkä jaksaisin sen avulla vielä muutaman vuoden, kun lapsetkin ovat nyt niin pieniä ja kotona menee nihkeästi varmaan senkin takia, kun yhteistä parisuhdeaikaa ei ole.

-AP

Vierailija

Täysin sama tilanne meilläkin, pienet lapset, minä juuri palanneena työelämään. Saan huomiota muualta ja se tuntuu mukavalta. Tekisi mieli heittäytyä seikkailuun, mutta järki sanoo toista..

Vierailija

Mieti miten hankala uusperhekuvio muodostuisi vaikka päätyisitkin salimiehen kanssa yksiin. En viitsisi itse alkaa vaikka ollutkin vastaavaa tunnetta joskus. Kyllä ne tunteet siitä hailakoituua ajan kanssa kun niille ei tee mitään. 

Vierailija

Järki sanoo, että ruoho ei ole vihreämpää ja säädöstä tulisi lopulta vaan paha mieli kaikille..mutta.. Se hetkellinen huuma houkuttaisi silti todella. Tuntuu siltä, että myöhemmin voisi kaduttaa, jos ei nyt kokeile. Vaikka ei se varmasti niin menekään kunhan saisi vaan järjen takaisin päähän.

Vierailija

En usko, että päätyisin salimiehen kanssa välttämättä yksiin. Olen jopa miettinyt, että olisinko onnellisempi yksinäni kuin tässä nykyisessä liitossa.. En vain tiedä, miten lasten hoitaminen ja tarhahommat hoituisivat, jos eroaisimmekin mieheni kanssa. En nykyisessä virka-aikojen puitteissa olevassa työssäni pysty ikinä hakemaan lapsia tarhasta ajoissa.

Tämä salimieshairahdus nyt taisi tulla vain ns. pahaan aikaan, kun muutenkin on mennyt jo pidempään huonosti. Ehkä minun todella pitäisi punnita liittoani mieheni kanssa. En tiedä onko minusta eroon.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mieti miten hankala uusperhekuvio muodostuisi vaikka päätyisitkin salimiehen kanssa yksiin. En viitsisi itse alkaa vaikka ollutkin vastaavaa tunnetta joskus. Kyllä ne tunteet siitä hailakoituua ajan kanssa kun niille ei tee mitään. 

Tyhmät akat, luuletko että kyseinen salimies haluaa mitään uusperhettä ap:n kanssa. Sen tekee mieli uittaa munaa muijassa joka näyttää olevan ihan kiimoissaan häneen. Kyllähän sellainen hivelee miehen egoa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tyhmät akat, luuletko että kyseinen salimies haluaa mitään uusperhettä ap:n kanssa. Sen tekee mieli uittaa munaa muijassa joka näyttää olevan ihan kiimoissaan häneen. Kyllähän sellainen hivelee miehen egoa.

En itsekään kuvittele mitään tämmöistä, haaveilen vain hetken huumasta salimiehen kanssa.

-AP

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat