Onko teistä kellään alkanut parisuhde keskustelu-/kumppanuuspohjalta

Vierailija

ja kehittynyt sitten rakkaudeksi?

Kommentit (5)

Vierailija

Työkaveruudesta alkoi. Siitä sitten baareilukaveruudeksi, joskus kännissä sänkyyn, useamman vuoden tuntemisen jälkeen. Rakkaus on kasvanut vähitellen. Alkuun molemmat ajatteli toisesta että hyvä tyyppi, mutta ei missään nimessä kuvitellutkaan mitään parisuhde- tai edes seksikuvioita mukaan, kun on sen verran ikäeroa eikä kumpikaan ole ulkoisesti sitä tyyppiä mistä toinen on aina tykännyt. Mutta sitten kun ihastui toisen "sieluun", niin eipä ne ulkoiset jutut eikä ikäero haitanneetkaan.

Vierailija

Alkoi asiakassuhteesta. Minä myin baarissa juomia ja tuleva vaimoni osti. Laskemme joskus vieläkin leikkiä, että hän tilasi 16 senttiä valkkaria ja saman verran...

Vierailija

Juu, teininä kirjoiteltiin toisillemme sähköposteja vuoden päivät ennen seurustelua :) asuttiin eri kaupungeissa. Hieman ihastunut toki olin jo ennen "kirjekaveruutta"

Vierailija

Tietysti keskustelupohjalta. Vai onko se yleistäkin rakastua johonkin keskustelematta? En mä ainakaan voi keneenkään rakastua jos en tunne sitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tietysti keskustelupohjalta. Vai onko se yleistäkin rakastua johonkin keskustelematta? En mä ainakaan voi keneenkään rakastua jos en tunne sitä.

Tämä on asia, jossa ihmiset on tosi erilaisia. Esim. itse olen aina rakastunut heti ensinäkemältä, tai sitten en ollenkaan. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat