Kumpi on pahempaa se, että saa huomiota tai ei saa sitä oikeastaan ollenkaan vastakkaiselta sukupuolelta?

Vierailija

Rupesin miettimään tätä asiaa toista ketjua lukiessa. Olen itse saanut huomiota ja valehtelisin jos väittäisin, että en ole kokenut sitä joskus imartelevaksi ja luulen, että sillä on ollut myös paljon positiivista vaikutusta itsetunnolleni.

Minkälaista on elää jos on muiden silmissä lähes näkymätön ja en voi olla ajattelematta, että se tuntuu pahalta eikä varmasti tee hyvää itsetunnolle.

Kommentit (11)

Vierailija

Mua oksettaa jos joku muu kuin mieheni kehuu/ sanoo " kauniita" sanoja minusta! Mieheni on ainoa joka niin saa tehdä :) En ymmärrä miksi varatuille pitää " flirttailla".

Vierailija

Epävarmana ja ujona teininä miesten antama huomio ahdisti. Varsinkin jos kyseessä oli joku mielestäni "söpö" tyyppi, mieli teki vain juosta pois tilanteesta. Nykyään (nelikymppisenä) osaan jo suhtautua rennommin, jos / kun joku huomioi tai imartelee. Mukava huomata ettei ole ainakaan aivan kaikille täysin näkymätön.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mua oksettaa jos joku muu kuin mieheni kehuu/ sanoo " kauniita" sanoja minusta! Mieheni on ainoa joka niin saa tehdä :) En ymmärrä miksi varatuille pitää " flirttailla".

Samaa mieltä! Flirtistä ei ole pitkä matka pettämiseen ja avioliiton hajoamiseen !

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Rupesin miettimään tätä asiaa toista ketjua lukiessa. Olen itse saanut huomiota ja valehtelisin jos väittäisin, että en ole kokenut sitä joskus imartelevaksi ja luulen, että sillä on ollut myös paljon positiivista vaikutusta itsetunnolleni.

Minkälaista on elää jos on muiden silmissä lähes näkymätön ja en voi olla ajattelematta, että se tuntuu pahalta eikä varmasti tee hyvää itsetunnolle.

Siihen tottuu. Tosin ekat 10v (15-25 v) on ne vaikeimmat, sitten helpottaa.

m41

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No voihan... Onhan tämä provo? Itse olen varattu ja pidän kohteliaisuutena, jos joku sanoo jotain positiivista. En pidä sitä minään flirttailuna, sillä kyllä mulle omat kaverit ja joskus jopa puolitutut ovat sanoneet positiivista mun ulkonäöstä. Minusta ainakin tuntuu kivalta jos joku kehuu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä! Flirtistä ei ole pitkä matka pettämiseen ja avioliiton hajoamiseen !

Höpö höpö.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Olen saanut paljon laihtumiseni myötä ulkonäöstäni kehuja. Vielä en ole pettänyt, eikä parisuhteeni ole hajonnut. Sen sijaan kehut ovat piristäneet mieltäni paljon. Nyt joku ei nää metsää puilta. Herätys!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö.

Eli te jotka olette puolisonne pettäneet, olette vaan suoraan hypänneet sänkyyn?! Okei, oli mulle ihan uutta tietoa.

Vierailija

Jos noista ääripäistä pitää valita niin pahempaa olisi se ettei huomiota saa ollenkaan. Tällä hetkellä riittää se että sitä huomiota saa puolisolta. Huomio muilta tuntuu enemmän kiusalliselta kuin imartelevalta. Pieni flirtti taas saattaa tuntua ihan kivalta olematta sen paremmin kiusallista kuin imartelevaa, vaikka tilanteesta (lähinnä flirtistä) riippuen se voi olla kumpaa tahansa tai molempia.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat