Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä jos lentsikassa iskee ripuli ja on turbulenssia?

Vierailija

Siis että köntsä meinaa tulla housuun mutta turvavyövalo palaa ettei saa nousta. Pitääkö kakkia housuun?

Kommentit (12)

Vierailija

No ei siinä muutakaan vaihtoehtoa ole. Kehoitan kuitenkin keskittymään varsinaiseen elämääsi tällaisten pohdintojen asemasta.

Vierailija

Menisin vessaan...jos emo estelisi...selittäisin tilanteen. Ja ottaisin vastuun itselleni mahdollisesta päänkolahtamisesta seinään tms. Eiköhän se hänellekin sopisi. Mieluummin ripuli pöntössä kuin istuimella.

Vierailija

Kuinkahan paljon näitä oikein tapahtuu? Koskaan ei kuule että kellekään olisi sattunut, mutta järkevänä ja analyyttisena ihmisenä tiedän, että se ei ole mahdollista. Jollekin on varmasti sattunut, mutta ehkä nämä eivät sitten vain ole mitään kahvipöytäkeskustelujen aiheita. Oh well.

Vierailija

Jos on paha turbulenssi, voi mennä henki ilman vöitä. Kun kone yhtäkkiä syöksyy kymmeniä metrejä alas, tavarat sinkoilee jne

Vierailija

No minäkin oon varma että jollekin on sattunut. Ajattelin että avlla joku osaisi kertoa omista kokemuksista. Eikö emot sulje vessat jotenkin turbun ajaksi?

T. Ap

Vierailija

Mulla iski kerran laskeutumisen aikana, vatsassa alkoi kiertää ja nousin ja sanoin vastaan kävelevälle emolle että pakko päästä toilettiin ja hän sanoi ok ja teki tietä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla iski kerran laskeutumisen aikana, vatsassa alkoi kiertää ja nousin ja sanoin vastaan kävelevälle emolle että pakko päästä toilettiin ja hän sanoi ok ja teki tietä.

Kiva kuulla että noin kävi! Hellittää tätä ripulikammoa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minunkin pahin pelkoni on, että pitkällä lennolla iskisi paha mahatauti. :|

Mulla iski Skotlanti-Oulu välillä. Onneksi yksikään kone ei ollut läheskään täynnä ja vessaa lähimmät rivit oli tyhjiä joten sain siirryttyä sinne. Syöksyin vähän väliä sinne vessaan oksentamaan. Aivan helvetillinen matka. Helsingin kentällä soitin äidille, että ihan hirveä vatsatauti ja voisko joku hakee mut Oulun lentokentältä.

Vierailija

Hyvä ja toimiva vinkki teille, jotka pelkäätte ripulin tulevan väärään aikaan väärässä paikassa. Tai joilla suoli vaan työntää köntsää ulos ilman ripuliakin, kun suoli syystä tai toisesta päättää niin:

ottakaa tunti-pari tuntia ennen lentoa Imodium-lääke, 1 tbl riittää (ellei ole oikeasti ripuli, jolloin ihan ohjeen mukaan voi ottaa enemmän ja useammin) ! Se hiljentää suolen liikettä, ei tule edes pskahädän tunnetta, ei tarvii jännittää pystyykö istumaan koneessa, teatterissa, leffassa, valmistujaisjuhlassa, hautajaisissa jne.

Suoli toimii kuitenkin ihan normaalisti viimeistään 24 h kuluttua, ei aiheuta mitään ummetusta.

nimim. paniikki paskahädän yllättämisestä

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat