Naisella paistoi nännit salilla

Vierailija

paidasta läpi. Pistkää jotain asiallista päällenne. Kiitos.

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

No siis suurin osa naisistahan on salilla juuri esittelemässä avujaan. Katsoppa joskus huviksesi sitä salin komeinta karjua ja miten naiset aina sattuvatkin menemään juuri hänen eteen levittelemään reisiään ja pyllistelemään. Kun tämä karju siirtyy penkiltä vatsalihaskoneeseen, tämä kanalauma seuraa perässä ja samalla korjaavat vähän pikkuhousuja ettei näy nolosti kamelinvarvas.

Vierailija

Olen monesti ihmetellyt miksi naisen tissit ovat niin varjellut verrattuna miesten rintoihin. Miehethän saavat vaeltaa ilman paitaa missä tahansa.

Minun mielestäni naiset voisivat olla myös ilman paitaa jos niin haluavat. En ymmärrä miksi tämä on laissa kielletty. 

Tosin nyt ei ehkä kannata kun islamimamuja mättää suomeen. Mutta ennen pakolaiskriisiä en nähnyt mitään kunnon syytä tälle.

Vierailija

Häh? On riittävän asiallista, jos on paita päällä. Häiritseekö sua miesten nännit yhtälailla? Rintaliivit haittaavat liikkuvuutta, joten on parempi olla ilman salilla. Ja joillain on luonnostaan niin isot nännit, että ne näkyvät paidan läpi. Mutta mitä väliä?

Vierailija

Ylipäänsä en käsitä miksi pitää olla unisex-saleja. Olisiko liian vaikeaa laittaa miehet ja naiset eri saleihin. Varmaan tyttöjäkään ei kauheasti inspaa haistella jotain pallihikeä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No voi voi. Mulla on pienet rinnat ja pidän vain niitä inbuilt-bra -toppeja kun en muuta tarvitse. Katselepa muualle jos ahdistaa.

Mullakin on pienet, mutta ostan Lindexiltä sellaisia kokoisiani rintaliivejä, ettei nännit paista läpi. Kun on se vähän retardin näköistä, vaikka meillä kaikilla ihan luonnollisesti on nännit... Ai kauhee kun oon juttunut normeihin. Mielelläni katson muualle, koska se on vähän vaivaannuttavaa. "Haluaako tuo huomiota nänneilleen vai mitä tässä pitäisi tehdä, olenko pervo jos katson? :O"

Vierailija

Urheiluliiveissä minulla ainakin nännit nöpöttää koko ajan, ja se näkyy topistakin läpi. Isoille nänneillekään en voi mitään. Villapaifassako pitäisi treenata? Tavalliset rintsikat ei sovi treenikäyttöön.

Pitäisikö jonkun perustaa miesten sali, ettei tällaisia paheellisuuksia näkyisi? Entä miksi miehet saa treenata nännit kokonaan paljastavissa topeissa?

Provo tämä tietty on...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ylipäänsä en käsitä miksi pitää olla unisex-saleja. Olisiko liian vaikeaa laittaa miehet ja naiset eri saleihin. Varmaan tyttöjäkään ei kauheasti inspaa haistella jotain pallihikeä.

Mmmmm, pallihikeä.

T. Heteronainen

Vierailija

Mä käytän salilla tiukkoja pyöräilyshortseja, joista paistaa penis mukavasti läpi. Sitä on kiva esitellä naisille salilla.

T. Mies27

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat