keskustelut joissa viitataan maahanmuuttoon

Vierailija

ja sen tuomiin riskiin, kuten että turvapaikanhakijoiden mukana tulee terroristeja poistetaan. Kaikki tiedotusvälineet välttelevät millään tavalla kertomasta totuutta siitä että turvapaikanhaijoiden mukana maahan virtaa myös terroristeja. Asumme maassa jossa suurin osa tiedoista pimitetään tällä hetkellä. Se minua eniten nyt pelottaa.

Kommentit (10)

Vierailija

Peitellään myös niitä eksoottisempia sairauksia, joita väistämättä tulijoiden mukana tulee ja joihin meillä Suomessa on heikompi vastustuskyky.

Vierailija

Joo, ne pitäis vaan käännyttää heti rajalta. Meillä on turvalliset naapurimaat, ei Suomi niitä tarvitse. Jos Suomi lähettää sotilaallista apua, laitetaan ne turvapaikanhakijamiehet sinne, ne tuntee alueen ja tavat ja osaa sielä toimia, ei suomalaisia solttuja sinne.

Vierailija

Olen tehnyt kaksi ketjua joissa rikoksen tekijät olivat ulkomaalaisia - molemmat poistettiin.vaikka se mainittiin uutisessa, että ovat ulkomaalaisia
Ja toinen oli varoituksen sana että ajakaa ovet lukittuna, ainakin Turun seudulla.

Vierailija

Suomi on nykyään vuodessa 1946, jossa kaikki isänmaallisuus on rikollista. Sen on saanut aikaan koko Suomen historian paskin hallitus.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Suomi on nykyään vuodessa 1946, jossa kaikki isänmaallisuus on rikollista. Sen on saanut aikaan koko Suomen historian paskin hallitus.

Mikä on rikollista? Turvapaikanhakijoiden hakkaaminen?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
ja sen tuomiin riskiin, kuten että turvapaikanhakijoiden mukana tulee terroristeja poistetaan. Kaikki tiedotusvälineet välttelevät millään tavalla kertomasta totuutta siitä että turvapaikanhaijoiden mukana maahan virtaa myös terroristeja. Asumme maassa jossa suurin osa tiedoista pimitetään tällä hetkellä. Se minua eniten nyt pelottaa.

Onko MV-lehti jättänyt sinut pimentoon?

Vierailija

9: Ihmettelin samaa. Yle on ainakin uutisoinut uhkista, mutta kriittiset eivät saa niitä kanavia katsoa. On toisaalta ihme, etteivät heidän omat kanavansa kerro mitään.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat