Keskituloiset ja ylemmän keskiluokan ihmiset! Mitä annatte 12-15v tyttärillenne joululahjaksi?

Vierailija

Ei olla köyhiä, muttei ökyrikkaitakaan. Tytöt eivät keksi mitään joululahjoja itselleen. Eivät ole oikein mitään vailla, kaikkea on. Isompi sanoi, että suklaata ja yksi tietty kirja. Nuorempikin halusi tietyn suklaarasian ja vaikka jonkun korun.

Lapset ovat jo sen verran isoja, etteivät enää odota aaton lelulahjoja, joita olisi paljon helpompi ostaa. Vaatelahjoissa olen onneton. Musiikkia ei nykyään osteta CD-muodossa. Mulla pää lyö tyhjää.

Mitäänhän ei ole pakko hankkia, mutta ei nyt ihan suklaarasialla ja yhdellä kirjalla pärjätä. Takuulla odottavat jotain muutakin, kun joka joulu on kuitenkin jotain omien toiveiden lisäksi saatu.

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Jotain kivaa vaikka bodyshopista? Elokuvalippuja tai jonkin muun "elämyslahjan"? Ja itse tykkäisin varmasti myös lahjakortista vaikkapa johonkin vaateliikkeeseen, etenkin kun joulun jälkeen alkaa heti alet... Teinille voisi hyvin antaa myös vaikkapa jonkin hemmottelulahjakortin, vaikka kampaajalle.

Vierailija

Mä olen korvat töröllä kuunnellut lasta koko syksyn.

Nappasin senverran, että tykkäisi paremmista kuulokkeista. Ja olisi kiva saada erään lehden vuositilaus.

Leffaliput käy aina, samoin lahjakortit. Ja minustakin on kiva saada kosmetiikkaa lahjaksi; vähän parempi shampoo, tuoksusaippua, joten niitä on listalla. Kirja on klassikko.  Pelkkä raha on mielestäni tylsä juttu.

Vierailija

Meillä toivoneet samoin kirjoja, dvd:tä, lahjakortteja (s-ryhmä, spotify, xbox, stadium jne) ja sekä karkkia.  Toiselle ostimme stereot kun isompikin sai kaksi vuotta sitten ja molemmille sitten noita toivomiaan sekä isommalle ostin Burberryn huivin jota oli toivonut. Siinäpä ne.

Vierailija

sonos play kaiutin n 230

kylpyläreissu tai tallinnanreissu vanhempien kanssa

lehden tilaus

no mutta nää on maalaisen lahjoja, ei ehkä käy sulle....

Vierailija

Lahjakorteilla,karkilla ja kosmetiikalla menen. Demin lahjatilaus, pikaruokapaikkojen ja vaatekauppojen lahjakortit paketoin lempikarkkien kanssa, koska, no, tykkään paketeista enemmän kuin kirjekuorista :-) Kosmetiikasta tulee toiveita, tai sitten lueskelen muutamaa blogia ja bongaan hittituotteen. Tylsästi ostelen myös niitä valmiita lahjapakkauksia.

Aikuisten värityskirjaa mietin, kaverilla on ja olivat väritelleet. Voi olla, että annan jopa astioita, haaveilee omilleen muutosta ääneen usein, vaikkei se vielä vuosiin ole ajankohtaista.

Vierailija

Lahjakortit ovat aika varma, vaatekauppaan, kauneushoitolaan, elokuviin, urheiluliikkeeseen yms...
Kosmetiikka mutta mieluusti mahd laadukas, vähän jotain tavallista parempaa shampoota tms. Riippuu toki ihan minkätyyppiset tytöt kyseessä, kaikkia ei esim meikit ja kosmetiikka kiinnosta.

Kannattaa myös ostaa jotain sellaista mistä on iloa jo jouluna - elokuva, lautapeli, kirja :) Me ollaan ainakin saatu aina joku kiva uusi lautapeli jouluna, mitä on sitten koko perheen voimin pelattu :) Tai vaikka joku pleikkaripeli/elokuva mistä on huvia koko perheelle :)

Lahjakortit on kivoja, mutta niistä on iloa vasta joulun jälkeen. Paketit avattu ja kaikki istuvat lahjakortit käsissä ja miettivät mitä sitä sitten tekis. Sen takia kaikki pelit, leffat, elektroniikka yms ovat kivoja kun on sitten puuhaa koko aattoillalle :)

Vierailija

Käsilaukku, toivomansa englanninkielinen kirjasarja, Star Wars Prinsessa Leia t-paita (toi vika on ihan hömppää mutta ostin kun näin sen kaupassa ja ostin veljelleen Star Wars tavaraa).

Vierailija

Erikoisemmat lakanat. Sisustusjuttuja omaan huoneeseen. Taidetarvikkeita. Lautapeli. Itse sain aikoinaan tuon ikäisenä isän kunnostaman, yli 100 vuotiaan kampauspöydän ja se on mulla edelleen. Korulipas. Koruja. Taulu, esim grafiikkaa saa jo parilla sadalla. Leipomisvälineitä. Kiikarit. Teltta. Kamerajalusta.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat