Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka monena päivänä viikossa käytät piilareita?

Vierailija

Mulla on varmaan liian usein. Ehkä yks välipäivä. Tänään pidän kyllä

Kommentit (7)

Vierailija

Mäkin pidän 5-6 päivänä. Riippuu miten usein käyn kodin ulkopuolella. Harvoin menen rilleillä. Tosin nyt ostin uudet lasit, niin vähän tullut enemmän taukoa piilareista.

Mulle silmälääkäri sanoi, että aina on parempi mitä vähemmän piilareita käyttää. Silmä ei pääse hengittämään niin hyvin niiden kanssa. Mä kyllä silti pidän paljon.

n25

7pv sit yks yö väliä ja taas. Mulla ei 5 vuoteen ollut ees laseja tossa välillä. Optikon mukaan ok ja silmät hyvässä kunnossa. Air optix kk linssit käytössä

Vierailija

Mä käytän joka päivä, siis 356 päivää vuodessa. En edes omista kunnollisia laseja, pitäs kyllä ostaa. Linssit on sellaset, että ne päässä voisi halutessaan nukkua (day & night). Ainakin viisi vuotta on mennyt näin. Harmia ei onnekseni ole tästä koitunut, olen käynyt tutkituttamassa silmieni kunnon ja kaikki oli ok.

Vierailija

Yötäpäivää-linssit joten melkein joka päivä ja yö. Taukoa pidän yön+päivän about kerran viikossa, useammin jos tuntuu siltä että silmät kaipaa taukoa. Välillä pidän pitkän tauon, kerran tai kaksi kuussa. Silloin pidän vain silmälaseja viikon ajan. Ennen pidin 10 tuntia ja viisi päivää viikossa piilareita. Yötäpäivää-linssit on kyllä pelastus aamu-uniselle jolla tulee usein äkkilähtö eikä ole aikaa vääntää piilareita silmiin :)

Vierailija

Mullaki air optio night&Day linssit joka päivä. Kerrankuulaudessa olen ilman yhden illan ja yön ja joskus seuraavan päivän. Tuntuu että silmät kuivuu tosi paljon ilman linssejä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat