Miksi sinulla on lapsia?Tuliko vauvakuume?

Vierailija

Itsellä tuli päälle parikymppisenä.Oli ollut tuttavapiirissä vauvoja mutta eräs ihana pieni vauva sai ihan sillä että pötkötti siellä sitterissään ja tuhisi.Se oli niin pieni ja ihana!Muiden vauvat eivät olleet aiheuttaneet mitään mutta tämä yksi vetosi..katselin vain kauempaa ja se oli siinä..
Myös mies osoitti vuosien yhdessä olon jälkeen eräällä teolla että oli valmis isäksi ja olin varma että just tuon miehen haluan.

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Jos mulla ei vielä olisi lapsia, en niitä enää tekisikään tähän paskaan maailmaan. Olisi niin paljon helpompi elää, kun ei tarvitsisi olla huolissaan siitä, miten jälkipolvi tulee selviämään tässä paskassa maailmassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos mulla ei vielä olisi lapsia, en niitä enää tekisikään tähän paskaan maailmaan. Olisi niin paljon helpompi elää, kun ei tarvitsisi olla huolissaan siitä, miten jälkipolvi tulee selviämään tässä paskassa maailmassa.

Höpöhöpö, joukossamme on myös huipputyyppejä, eikä maailma itsessään paha ole vaan osa ihmisistä.
Siksi ihmiset täytyykin valita tarkkaan ympärilleen.
Eikä ole tavatonta poltella hieman siltojakaan takanaan irrottautuessaan mädistä yksilöistä! :)

Vierailija

Tulin vahingossa raskaaksi. Silloisen kihlatun kanssa päätettiin, että antaa tulla koska on jo tulossa. Ihana poika nyt 15 vuotta vanha, toista saatin sitten yrittää monta vuotta. Mutta nyt on toinen ihana poika 8 vuotta vanha. Ja me ollaan vieläkin yhdessä, nyt tosiaan naimisissa.

Vierailija

Tulin vahingossa raskaaksi ensimmäisestä yhdynnästäni. Olin tosin aina ajatellutkin, että haluaisin miehen ja lapsia, sellaisen perinteisen kodin, mutta en ollut kuvitellut että niin nuorena. Hyvin meni kuitenkin kaikki ja toinen lapsi syntyi 2 vuoden päästä ensimmäisestä. Edelleen olen lasten isän kanssa kimpassa ja lapset jo teinejä. Toimii se homma näinkin päin että ensin lapset, sitten koulut ja työt.

Vierailija

Ei tullut vauvakuumetta, mies tuli.

Ja kondomi petti, siis se kyllä huomattiin siinä. Mutta laskeskelin kalenterista, että pitäisi olla varmat päivät enkä hakenut jälkiehkäisyä - toinen syy hakematta jättämiseen oli, että kumi oli pettänyt pari kuukautta aiemmin ja silloin olin hakenut lääkkeet.

Toisen lapsen aika oli, kun piti päättää menenkö töihin nyt vai tehdäänkö sisarus. Sekin tehtiin ns. varmojen päivien aikaan. Tämän tiedän, koska ne ns. otollisimmat päivät mies oli työmatkalla. Tästä on riittänyt muutamankin kerran vitsailua.

Vierailija

No ehkäpä tällä palstalla vaan nyt tällä hetkellä on ihmisiä jotka saaneet lapsensa vahingossa?Todella harmillista,en kenellekään toivoisi lapsia vahingossa koska eivät varmasti ole kovin hyviä vanhempia.

Itse mietin asiaa vuosia kuitenkin vauvakuumeen iskemisen jälkeenkin ja lapset ovat kaikki olleet toivottuja ja rakkaita.

Muistan kuitenkin sen hetken kun se iski..tuntui ihanallta haluta vauvaa koska siihen asti ajatus oli tuntunut kaukaiselta ja vieraalta.

Vierailija

Oli nimitttääin jännä juttu että vaikka tuttavilla ja sukulaisilla oli vauvoja (suuria ja suuriposkisia jöttänöitä) ei nämä aiheuttaneet mitään tuntemuksia..ei mitään..sitten kun näin tämän siron ja pienen vauvelin se ajatus että voi jukra mäkin haluan tuollaisen tuli salamana..

ja omat vauvat ovat olleet sellaisia pieniä ja siroja..

siihen tarvii jonkun oman geenipohjan kaltaisen ärsykkeen?

Vierailija

Minulla oli kuparikierukka, ja tulin raskaaksi. olisihan sitä voinut käyttää kondoomia, mutta niin ei tehty ja lapsi oli sitten tulossa.

4

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minulla oli kuparikierukka, ja tulin raskaaksi. olisihan sitä voinut käyttää kondoomia, mutta niin ei tehty ja lapsi oli sitten tulossa.

4

Pahoittelen!Ikävää että teillä ei toivottu lapsi..ehkä siinä on sitten joku idea kun vanhoilliset ajattelee että avioliitossa ja vain silloin harrastetaan seksiä kun ollaan valmiita siihen että tulee lapsia?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No ehkäpä tällä palstalla vaan nyt tällä hetkellä on ihmisiä jotka saaneet lapsensa vahingossa?Todella harmillista,en kenellekään toivoisi lapsia vahingossa koska eivät varmasti ole kovin hyviä vanhempia.

Itse mietin asiaa vuosia kuitenkin vauvakuumeen iskemisen jälkeenkin ja lapset ovat kaikki olleet toivottuja ja rakkaita.

Muistan kuitenkin sen hetken kun se iski..tuntui ihanallta haluta vauvaa koska siihen asti ajatus oli tuntunut kaukaiselta ja vieraalta.

Vaikka meillä lapsi ei ollut suuniteltu ja odotettu kun hän ilmoitti tulostaan, ei tarkoita sitä, että me ei sitä rakastettu kun hän syntyi. Kuule poika oli niin odotettu kun hän saapui maailmaan ja on meille todella tärkeä. Hän tuo niin paljon iloa, vaikka olikin vahinko. Se on se paras vahinko joka ikinä voi sattua. Ja, se että meistä ei tulisi hyviä vanhempia, mihin se perustuu? Kuule kukaan ei ole täydellinen, mutta voin vannoa, että olen paras äiti minun lapselle vaikka olikin vahinko. Ja, ei molemmat lapset ollutkaan vahinkoja, vain se ensimmäinen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

4

Pahoittelen!Ikävää että teillä ei toivottu lapsi..ehkä siinä on sitten joku idea kun vanhoilliset ajattelee että avioliitossa ja vain silloin harrastetaan seksiä kun ollaan valmiita siihen että tulee lapsia?

oletko ihan sairas? Jos se ei olisi ollut toivottu, olisin tehnyt abortin. Kun sain tietää että odotan (vaikka olikin vahinko) heräsi vauvakuume minulle ja miehelleni. Ensimmäisestä yllätyksestä, alettiin saman tien miettimään nimiä ja odottamaan vauvaa. Sinä olet ihan sairas!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat