Mitä ajattelet ihmisestä, joka tupakoi bussikatoksen sisällä, missä

Vierailija

muita ihmisiä myös?

Kommentit (13)

Vierailija

Ajattelematon idiootti. Poltan itsekin tupakkaa, mutta eipä tulisi mieleenkään polttaa edes ihan siinä bussikatoksen vieressä, savua/hajua menee kuitenkin katokseen.

Vierailija

Ajattelen, että siinä on henkilö, joka maksaa paljon tupakkaveroa valtiolle ja noudattaa lakia tupakoidessaan ulkona sisätilojen sijaan. Mallikansalainen.

Vierailija

Itsekäs typerys. Katoksessa ja ihan sen vieress polttaminen on asenteeltaan sama temppu kuin toisen katsominen silmiin samalla, kun puhaltaa savua tämän naamalle.

Vierailija

Idiootti. Eikä tarvitse olla edes sitä bussikatostakaan. Tässä sattui parisen viikkoa sitten tilanne, että odottelimme bussia pysäkillä, ilman sitä katosta. Siihen porukan keskelle tuli pari nuorta, jotka alkoivat tupakoida. Osa ihmisistä siirtyi heti kauemmaksi. Eräs vanhempi pariskunta huomautti nuorille, että voisivatko he ystävällisesti siirtyä. Nuoret jupisivat jotain, mutta siirtyivät  kuitenkin hieman kauemmaksi muista.

Vierailija

Erittäin törkeää. Olen useasti lähtenyt itse pois katoksesta kaatosateessa jos on joku alkanut vieressä tupakoimaan. Mielummin vähän kastun sateessa sitten.

Vierailija

Että itsekäs nykyajan ihminen, liiaksi itseään täynnä oleva, todella röyhkeä ja mahdollisesti jotenkin heikkoälyinen. Todennäköisesti kaikkia noita.

Samaan tapaan kuin ihminen joka kuiskuttelee kaverilleen koko luennon ajan vaikka kymmenet muut opiskelijat, itse asiassa aivan kaikki muut opiskelijat kuuntelevat kiinnostuineina luennoitsijan puhetta, mutta yksi päättää itsekkäästi häiritä muiden keskittymistä ja oppimisen iloa supisemalla KOKO AJAN seuralaiselleen. Painuisi ulos sieltä, ja puhun nyt yliopistotason opetuksesta, vapaaehtoisesta...  En osaa päättää onko sellainen ihminen narsisti vai heikkoälyinen, vai peräti molempia. Kuka sellainen luentohäirikkö oikein kuvittelee olevansa! Minäminäminäminäminä - olen niin täydellisen helvetin täynnä tuota ihmistyyppiä!

Vierailija

Olen huomannut kaksi ryhmää, jotka tuota harrastavat. Teinit ja vanhukset. Omalla bussipysäkilläni istuu usein sellainen vanha mummo, joka polttelee siinä. Ei se vanhuus tee yhtään sallitummaksi istua siinä katoksessa ja poltella tupakkaa! Vituttaa kun minun täytyy siirtyä pois, että vanha ämmä saa nautintonsa!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat