Ideoita mitä kivaa tekemistä keksisi viikonlopuksi?

Tylsäelämä

Taas yksi viikonloppu edessä linjalla yksinhuoltajana parisuhteessa. Eli ukko reissuillaan ja minä lasten kanssa kotona. Alan kyllästyä tähän kotona "kykkimiseen". Auttakaa keksimään ohjelmaa mulle ja lapsille...kaikki ideat tervetulleita 😊

Kommentit (10)

Vierailija

Tehkää sormiväreillä kangastauluja :) Lapset alasti pesuhuoneeseen jos sotkua pelkäät. Tehkää taikataikinaa. Joulukortteja. Käykää metsässä katselemassa oravia ja lintuja, viekää vaikka pähkinöitä mukana.

Vierailija

Missä asutte? Millaiset kulkumahdolisuudet? Minkä ikäiset lapset, mitä he tykkäävät tehdä?

Mun viikonloppuhuvit on suunnilleen aina samat: kokkaan tulevaksi viikoksi, käyn kävelemässä tai fillaroimassa miehen ja/ tai miehen ja lasten kanssa/ yksin. Luen, katsomme leffoja joko kotisohvalla tai leffateatterissa. Tapaan kauppareissulla tai kävelyllä naapuruston tuttuja, vaihdamme kuulumisia, joskus päädymme kahville tai lasilliselle. Suunnittelemme ja säädämme monia asioita perheen kanssa. Nythän joulu lähestyy ja siihen kuuluu kaikenlaisia valintoja ja päätöksiä. 

Vierailija

Mulla sama ongelma mut vaimo ja pienemmät lapset eli siinä suhteessa ei aina jää aikaa miettiä mihin sitä vapaa-aikaa tuhlaisi :) Kyläily ja jouluaskartelu voisi olla kivoja juttuja nyt vl niin ehkä ei tuntuisi niin yksinäiseltä

Vierailija

Käykää metsästä keräämässä havuja ja askarrelkaa ovikoriste?

Illalla fikkarit/otsalamput mukaan ja metsä piilosta. Se on hauskaa.

tylsäelämä

Vierailija kirjoitti:
Mulla sama ongelma mut vaimo ja pienemmät lapset eli siinä suhteessa ei aina jää aikaa miettiä mihin sitä vapaa-aikaa tuhlaisi :) Kyläily ja jouluaskartelu voisi olla kivoja juttuja nyt vl niin ehkä ei tuntuisi niin yksinäiseltä

Minäkin olen siis naimisissa, mutta elämäni muistuttaa enemmän yksinhuoltajan arkea kuin parisuhdeperhearkea. Kotihommia siivousta, järjestelyhommaa yms. kyllä riittäisi kotona, mutta en haluaisi tuhlata tulevaa viikonloppua taas tylsiin kotitöihin...

Hyviä ehdotuksia olette kaikki keksineet, kiitos niistä 😊 ja vielä saa laittaa lisää ehdotuksia jos mieleen juolahtaa jotain...

t:ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat