Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viehättääkö miehiä naisen kusipäisyys samalla tavoin kuin miehen kusipäisyys naisia?

Vierailija

?

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Ei. Naisen oletetaan olevan iloinen, avoin ,sosiaalinen, kiltti. Tämä on varmaan joku jo evoluution myötä geenien ohjelmoima juttu, että sellainen nainen on parasta äitimateriaalia lapsille, kun taas mies vanhoina aikoina sai olla karu metsästäjäkin, joka ei niin tunnejuttujen ja  pehmoilujen päälle ymmärtänyt.

Vierailija

Näköjään viehättää, kun niin moni mies lyöttäytyy yhteen manipuloijan, kontrollifriikin, sairaan mustasukkaisen tai jonkun muun sekopään kanssa ja valittaa sitten, kun avioliitto on yhtä helvettiä ja nainen kiristää lapsilla. Kannattaisiko miettiä ennen lisääntymistä, että kenen kanssa sitä tässä nyt oikein perhettä perustetaan?? Miehet tekee ihan yhtä älyttömiä ja typeriä valintoja, kuin naiset.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
hyväitsetuntoisia ja älykkäitä kyllä

Ehkä olet ymmärtänyt jotain väärin.Nimenomaan jos on huono itsetunto,viehättyy kusipäisistä ihmisistä,jotka kohtelevat muita huonosti,koska huonoitsetuntoinen kokee ansainneensa huonon kohtelun.Normaalisti kusipäisyys ei ole tavoiteltava tai ihailtava piirre.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Viehättääkö miesten kusipäisyys naisia? Hyi. Mä oon aina kiertänyt kaukaa semmoiset.

Jos sen tunnistaisi heti kusipäisyydeksi, niin ei ehkä. Mutta mua kyllä on elämäni varrella ihastuttaneet juuri "kusipäät". Sellaiset itsevarmat, karskit miehet. Tyly, hymytön ja karu ilme on aina minusta ollut seksikäs ja miehekäs. TAvalla tai toisella on tarvinnut olla vähän pahis, asenteeltaan edes, että kiinnostun.

Sitten kun on itse jo ihastunut, sitä ei näe sitä kusipäisyydeksi vaan pitää vain miehekkyytenä, voi jopa romantisoida pohjoisen karujen seutujen karun miehen perusluonteeksi, mutta sitten kun siinä suhteessa ollaan, paljastuukin että se tyyppi  oikeasti on tunnekylmä kusipää joka ei piittaa kuin itsestään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viehättääkö miesten kusipäisyys naisia? Hyi. Mä oon aina kiertänyt kaukaa semmoiset.

Jos sen tunnistaisi heti kusipäisyydeksi, niin ei ehkä. Mutta mua kyllä on elämäni varrella ihastuttaneet juuri "kusipäät". Sellaiset itsevarmat, karskit miehet. Tyly, hymytön ja karu ilme on aina minusta ollut seksikäs ja miehekäs. TAvalla tai toisella on tarvinnut olla vähän pahis, asenteeltaan edes, että kiinnostun.

Sitten kun on itse jo ihastunut, sitä ei näe sitä kusipäisyydeksi vaan pitää vain miehekkyytenä, voi jopa romantisoida pohjoisen karujen seutujen karun miehen perusluonteeksi, mutta sitten kun siinä suhteessa ollaan, paljastuukin että se tyyppi  oikeasti on tunnekylmä kusipää joka ei piittaa kuin itsestään.

Minusta taas tylyltä vaikuttavat, jurot hymyttömät möllöttäjät on yleensä kaikkea muuta kuin kusipäitä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Näköjään viehättää, kun niin moni mies lyöttäytyy yhteen manipuloijan, kontrollifriikin, sairaan mustasukkaisen tai jonkun muun sekopään kanssa ja valittaa sitten, kun avioliitto on yhtä helvettiä ja nainen kiristää lapsilla. Kannattaisiko miettiä ennen lisääntymistä, että kenen kanssa sitä tässä nyt oikein perhettä perustetaan?? Miehet tekee ihan yhtä älyttömiä ja typeriä valintoja, kuin naiset.

Tämä on niin totta. En käsitä miten huono luonne tai huono yhteensopivuus muka pysyisi salassa suhteen alkuvaiheen niin että ne sitoutumiset ja pennut ehditään tehdä ennen luonnevikojen paljastumista. Tuntuu että joillain ihmisillä on vain kova halu asettua suhteeseen, sillä minkälaisen ihmisen kanssa asetutaan olemaan ei oo niin paljon väliä siinä vaiheessa.

Vierailija

Naisista suurin osa on niitä, joten ei niitä voi välttääkään. Miehistä kuitenkin vain häviävän pieni osa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tuohon ylläolevaan kuvaukseen lisäykseksi päihdeongelma, niin legendaarinen "jännämies" onkin koossa. Vie naisia kuin litran mittaa.

Vierailija

Kyllä, koska kusipäisyys näyttäytyy tutustumisvaiheessa eloisuutena, viehätysvoimana ja ihanana impulsiivisuutena. Vasta myöhemmin paljastuu, että nainen onkin epävakaa raivopää. Ja siinä vaiheessa, kun ollaan jo naimisissa, on vaikea estää naista tekemästä yksipuolisella päätöksellä lapsia. Ja sitten kun impulsiivinen nainen löytää uuden ihastuksen, seuraa yksipuolisia avioeroja, huoltajuuskiistoja kun lapsen isä pyritään impulsiivisesti korvaamaan uudella miehellä, ja taas uudella, ja taas uudella.

Näin asian selitti mieheni, jonka exä on erittäin k-päinen. Hän oli niin naiivi ja hyväuskoinen ettei tajunnut mitä teki ennen kuin oli jo myöhäistä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat