Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisiko hyvä ulko näkö kehu ja isku-lause jos sanoo naiselle: jos katseet tappais oisit joukkotuho ase

Vierailija

Nii

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Kehu tuo ei ole. Toihan tarkoittaa et se nainen tappaisi kaikki katseellaan. Miks se ois kehu? Esim. Lausetta "jos katse vois tappaa ni oisit jo kuollu" tarkoittaa sitä että tää katsoja on kiukkunen tälle toiselle. Näin yksinkertasesti. Eli jos sanot naiselle kuten edellä mainitsit niin se on lähinnä loukkaus. Mut onnee vaan yritykselle.

Vierailija

Taas joku suomea osaamaton valkoroska kiitospaitoineen ja leijonariipuksineen on löytänyt tiensä av-mammojen kiihottavaan seuraan.

Asun kerros talossa Pitkällä koskella ja olen hyvin isän maalinen. Olen käynyt elämäm koulun ja yritän aina kehua pillun kanto telinettä, jos sellaiseen pupin nurkassa satun törmäämään.

Vierailija

Tämän on pakko olla Porvoosta, koska ei kukaan voi noin huonoa suomea kirjoittaa.

iskurepliikistä voi ehkä kommentoida, että NOOT

Mies

Vierailija

Tulee päänsärky kaikista noista yhdyssanavirheistä :)

Eikä kuulosta kehulta, että naisella on "katse, jotka voi tappaa". Keksi joku muu iskurepliikki.

Vierailija

Ei olisi. Sotaiset kielikuvat, tai ap:n kielellä kieli kuvat, ovat vasten mielisiä. 

Ja olisipa ap edes johdonmukainen, anteeksi, johdon mukainen: ei joukkotuho, vaan joukko tuho. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Taas joku suomea osaamaton valkoroska kiitospaitoineen ja leijonariipuksineen on löytänyt tiensä av-mammojen kiihottavaan seuraan.

Asun kerros talossa Pitkällä koskella ja olen hyvin isän maalinen. Olen käynyt elämäm koulun ja yritän aina kehua pillun kanto telinettä, jos sellaiseen pupin nurkassa satun törmäämään.

On sulla kamala pätemisen tarve. Jos ei olisi, ymmärtäisit, että joku oli haalinut otsikkoon kaikki mahdolliset virheet ihan tarkoituksella.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat