Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies laittoi puolikkaan esson mun siideriin

Vierailija

Tapailen erästä miestä joka polttaa pilveä ja ottaa essoja välillä ja yrittänyt mulle tarjota. Olen aina kieltäytynyt. Nyt olimme viettämässä iltaa ja join itseni humalaan. Mies itse tunnusti laittaneensa VAIN puolikkaan esson juomaani murskattuna kun en muuten olisin kuulemma koskaan ottanut. Noh ilta meni kännissä ja en huomasin kyllä essot siellä en vain osannut suuttua yöllä. Vasta aamulla olin vihainen mutten osannut näyttää raivoani. Mökötin vain hiljaa!? Miksi en osannut suuttua kunnolla vaikka nyt kotona pihisen kiukusta!
Haluaisin nähdä miestä vielä, mutta järki sanoo että ei.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Älä tapaile miestä enää! Oon seurannut vierestä, kuinka fiksun läheisen elämä on mennyt pahasti raiteiltaan koska otti tuollaisen miehen. Alkoi siis lopulta pikkuhiljaa sortumaan itsekin miehen elämäntapoihin.

Vierailija

Osa ihmisistä on yliherkkiä MDMA:lle, ja jo puolikas naksu saattaa aiheuttaa heille serotoniinisyndrooman. Puhumattakaan siitä, että naksu saattoi sisältää muitakin tai jopa pelkästään muita vaikuttavia aineita. Mitähän huumetta se sinulle seuraavaksi syöttää?

Vierailija

Ei. Pois ja äkkiä. Ei mitään miettimistä eikä kyselyitä eikä neuvotteluita. Pois. Äkkiä.

Tuo on yksi niistä rajoista joita ei vaan ylitetä.

Vierailija

En ymmärrä näitä ihmisiä jotka huumaavat ihmisiä vaikka itsellekin saattaa joskus maistua. Nämä tollot eivät jostain syystä ymmärrä ettei kaikki aina halua tai pysty kuosittamaan. Joillain ei vain ole järkeä.

Vierailija

Provo. Jokainen, joka on koskaan puraissut esson rikki suussaan, tietää, että sellaista juomaa ei ole olemassakaan, että puolikkaan esson voisi juottaa huomaamatta. Vastaa uskottavuudeltaan samaa kuin ap väittäisi, että mies sekoitti hänen juomaansa desin etikkaa, eikä ap huomannut. 

Vierailija

Essot vaikuttavat psyykeeseen. Ne syövät ihmisen serotoniinitasot nollille ja palautuminen on yksilökohtaista. Lisäksi "nousujen" jälkeen esso avaa mielestä vanhoja muistoja, toiset se saa miettimään elämässä tapahtuneita pahoja asioita. Puhumattakaan fyysisistä vammoista joita siinä sekavuustilassa voi tapahtua. Tiedän ihmisen, jonka psyyke hajosi essojen takia. Hän eristäytyi kokonaan ja palautuminen kesti aina vain kauemmin. Luulen myös häntä vaivanneiden vainoharhojen olevan seurausta essoista. Hän ei elä enää, 80-luvulla syntynyt mies. Mieti asiaa.

Vierailija

no minä en tiedä miltä esso maistuu enkä kyllä tiedä vieläkään kun en sitä tajunnut. Mun on nyt pakko pysyä erossa tästä miehestä tiedän sen mutta toisaalta taas en haluaisi olla.
Mitään vakavaa suhdetta tästä ei tule se on varma. AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Essot vaikuttavat psyykeeseen. Ne syövät ihmisen serotoniinitasot nollille ja palautuminen on yksilökohtaista. Lisäksi "nousujen" jälkeen esso avaa mielestä vanhoja muistoja, toiset se saa miettimään elämässä tapahtuneita pahoja asioita. Puhumattakaan fyysisistä vammoista joita siinä sekavuustilassa voi tapahtua. Tiedän ihmisen, jonka psyyke hajosi essojen takia. Hän eristäytyi kokonaan ja palautuminen kesti aina vain kauemmin. Luulen myös häntä vaivanneiden vainoharhojen olevan seurausta essoista. Hän ei elä enää, 80-luvulla syntynyt mies. Mieti asiaa.

Serotoniinitasot eivät todellakaan mene "nollille". Serotoniinin määrä aivoissa saattaa toki väliaikaisesti pudota, pahimmissa väärinkäyttötapauksissa mahdollisesti jopa pysyvästi. MDMA:n ominaisuuksiin kuuluu nimenomaan sekavuustilan puute, siksi DEA antoi juuri hyväksynnän MDMA:n tutkimuskäytölle ahdistuneilla ja masentuneilla potilailla. MDMA saa käyttäjän näkemään kaiken mahdollisimman positiivisessa valossa. Monet traumaattisia tapahtumia kokeneet ovat saaneet siitä apua terapiassa, koska he voivat vaikutuksen alaisena käsitellä esim. raiskauskokemuksiaan, joita psyyke ei normaalitilassa anna muistella (psyyken defenssi).  

http://www.dailykos.com/story/2015/5/26/1387827/-DEA-approves-first-drug...

http://www.drugabuse.gov/publications/teaching-packets/neurobiology-ecst...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
no minä en tiedä miltä esso maistuu enkä kyllä tiedä vieläkään kun en sitä tajunnut. Mun on nyt pakko pysyä erossa tästä miehestä tiedän sen mutta toisaalta taas en haluaisi olla.
Mitään vakavaa suhdetta tästä ei tule se on varma. AP

Et tiedä miltä se maistuu, mutta et kyllä joisi siideriä, joka maistuu siltä. Tämä oli pintti.

Käyttäjä69
Seuraa 
Liittynyt13.10.2015

Jos ei ollut provo niin ensimmäisen vastaajan ohje on pätevä eli heti pois ja juokse lujaa. Valitettavasti osa naisista oikeasti lähtee ihan vapaaehtoisesti tuollaisten jännämiesten matkaan. 

Avainsanat: nisti, narkkari, huumeet, laittoi huumetta juomaan, jännämies, rikollinen

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat