Ihastuminen on ihan kekkilää!

Vierailija

Hirveää sontaa ihan jokaisella osa-alueella. Miten ihminen voikin mennä ihan vajaapäiseksi kun ihastuu? Miksi ihastumista ei voi hillitä tai jopa pidättää kokonaan? Voihan paskaakin pidätellä ja nuo kaksi ovat kaksi ihan samaa asiaa, ainakin yhtä perseestä.

Tiedän, että ihastukseni ei varmastikaan pidä minusta, on vain ystävällinen kohteliaisuuttaan, mutta minähän tällaisena vitun munattomana kalkkunana ihastun heti jos joku ikäiseni nainen edes kohtelee minua ihmisenä. On inhottavaa olla hänen seurassaan, tuntuu kuin olisi jossain puristimessa, joka pikkuhiljaa litistää enemmän ja enemmän kasaan, samalla happi alkaa loppua (ei kuitenkaan pieretä). Toivottavasti hän(kään) ei koskaan tajua, että olen ihastunut häneen, se olisi taas yksi katastrofi lisää Naispelon elämässä. Se on ainakin satavarmaa etten hänelle kerro kiinnostuksesta vaikka olenkin surukseni huomannut etsiväni hänen silmiään katseellani, täytyy varmaan puhkoa silmät ennen kuin jotain peruuttamatonta tapahtuu.

Terveisin Naispelko22

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No niiin on! Ihan v***** syvältä.

Kiva kuulla. Odotin jotain "Ihastuminen on ihanaa" tyylistä siirapin löröttelyä. Varmasti se ihastuminen on ihanaa jos kumpikin osapuoli tuntee samoin ja on olemassa mahdollisuuksia, mutta noin muutenhan se on ihan kusisinta tribaalipaskaa.

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niiin on! Ihan v***** syvältä.

Kiva kuulla. Odotin jotain "Ihastuminen on ihanaa" tyylistä siirapin löröttelyä. Varmasti se ihastuminen on ihanaa jos kumpikin osapuoli tuntee samoin ja on olemassa mahdollisuuksia, mutta noin muutenhan se on ihan kusisinta tribaalipaskaa.

Terveisin Naispelko22

Juuri näin. Hyvin sanottu.

Vierailija

Been there... Viime keväänä. Oli kyllä tod noloa kun tällainen 43v. täti ihastui työpaikan 22v. harjoittelijaan. En halunnut!!! Mistä se juttu oikein tuli?? Mutta mongerrukseksihan se meni, puhuminen ja muu... Hirveää häpeää ja noloutta. Mutta kun se oli niin (harvinaisen) mukava poika. :/

Vierailija

Miksiköhän sitä loppujenlopuksi täytyy kokea oma ihastumisensa niin säälittävänä? Tai itsensä niin kelpaamattomana? Ai niin, nyt muistan miksi itse koin. Ja se on varmaan jäänne nuoruudesta: kun olin nuori tiesin etten halua miesten (enkä naistenkaan) kanssa seksiä. Joten en kelpaa kellekään. Jotenkin näin se kai meni. Ja nyt edelleen se on vaan niin hirveän noloa, koska tuon takia minulla ei ole ollut koskaan suhdetta, joka olisi tasapainoinen ja aivan normaali.
täti 43

Vierailija

Kerrankin Naispelko22 vei sanat suustani. Vaikka mä olen vanhempi ja eronnut. Ihastus varmaan nauraa räkäset naurut jos on tajunnut. Kunnon köyhä yh-rikas huippuammattilainen -asetelma.

Vierailija

Täällä täti lähes 50 vee, joka odottaa facebookkiin joltain urpålta satunnaispanolta kutsua kaveriksi. Ihavittupaskaa. Panisin silti uudestaan. Äsken itketti. Tää ketju naurattaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Täällä täti lähes 50 vee, joka odottaa facebookkiin joltain urpålta satunnaispanolta kutsua kaveriksi. Ihavittupaskaa. Panisin silti uudestaan. Äsken itketti. Tää ketju naurattaa.

Inhottava tilanne. Laita sinä kaveripyyntö, hän kuitenkin on sinun kanssasi nussutellut joten kaveripyyntö ei varmaan tunnu missään. Hyvä jos ketjusta on ollut apua, mukavaahan se on lukea ettei ole yksin.

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sinä kyllä aina jaksat ilahduttaa np22. Ja joo, oot niin oikeessa.

No kiva kuulla, että on jotain hyötyä, en kyllä tosin ymmärrä miten.

Lisätään tähän vielä nyt samalla sekin mukava osuus, että on ihan hirveää olla sen ihastuksen lähellä, mutta vähintään yhtä hirveää on olla erossa. Joo, ihastuminen on ihanaa...

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Täti kohta 50 vee ei halua alkaa bändäriksi. Muusikoilla on mistä ottaa. Joka viikonloppu. Kännisiä naisia. Entisenä muusikon helluna, ei pysty irrottaa. Mä olen päättänyt tuijottaa pää kenossa ikkunasta ulos 14 päivää. Tasan. Sitten loppuu tämä pelleily.

Muusikoissa ei ole kuin huonoja puolia.
1. Niillä on bändäreitä aina! Kännisiä keski-ikäisiä naisia, jotka ei ole nähneet värkkejä moneen kuukauteen
2. Muusikot metelöi. Niillä on aina joku rytmikomppi päässä ja kun en kokkaa soppaa, niiden pitää rummuttaa jotain kun niiden päässä surisee aina biisi.
3. Muusikot on duunissa silloin kun itsellään on vapaa-aikaa.
4. Mä haluan miehen, joka jumaloi minua. Ei kultaisia banaaniliittimiä, subwooffereita, makeita soundeja, pedaaleja, hikisenä haisevaa treenikämppää ja bändikavereita.
5. Vihaan olla tyttöystävänä keikalla. Silloin saa vihaisia katseita kilpailevilta tyrkyiltä, jotka on valmiina tiputtamaan tyrmäystippoja mun lasiin, että este panna muusikkoa on edes väliaikaisesti pois pelistä.
6. Koska muusikko ei ehdi jumaloimaan minua, en pysty luottamaan siihen, että se ei koskaan jollain keikalla kännissä lähtisiin hotellihuoneeseensa panemaan jotain. Ja ihan oikeasti olen yksi epämustasukkaisimmista ihmisistä, jonka tunnen.

Mä en tykkää siitä miehestä niinkään vaan siitä, että olisi mies. Joku vitun hyvä mies. Rakkaudesta rakkauteen.

Oih ja voih!

Vierailija

Todellakin tukahduttava tunne. Ei voi syödä, ei nukkua, ei olla, ei ajatella mitään muuta kuin yhtä asiaa. Tuskaita ja ahdistavaa. Ajatelkaa silti positiivisesti. Avioero ottaa koville, tuollainen pikku ihastuksen sureminen vuotta kestä. Aika parantaa. Isot ja pienet haavat.

Ihan tohjona tässä on itsekin. Laihdutan ja jumppaan, vaikka tiedän, että hänen kätensä eivät koskaan tule laskeutumaan vyötärölleni.

Vierailija

Tulisit minun luokseni ja katsoisit silmiin, hipaisisit kevyesti kaulaani ja siirtäisit hiussuortuvaa. Sen jälkeen antaisit sinun kätesi kulkea kevyesti pitkin minun selkääni. Suutelisit ensin minun kaulaani ja korvan takaa niskaa. Kätesi pysähtyisi vyötärölleni, ja vetäisit minut aivan sinua vasten jonka jälkeen suutelisit kevyesti huuliani. Loittonisit hieman ja katsoisit silmiini kysyvästi, myöntyisin ja veisit minut minne haluaisit... Onhan se vähän ongelmallista että jää kelailemaan tällaisia mielikuvia aina kun näkee häntä. Ei kai silloin pysty keskittymään velvollisuuksiin. *huokaus*

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat