Rita Tainola - kattokaa Niko Saarisen FB

Vierailija

Olen puhelimella, enkä saanut linkattua..

Se nainen on oikeasti sitä, mitä Krista esitti.

Olen järkyttynyt.

Sivut

Kommentit (110)

Vierailija

Jos olisin Niko olisin heittänyt muikkia viinilasilla ja kiljunut että kuka vittu sä luulet olevasi mä oon vittu neverföörd susta !!!

Vierailija

Tapahtui Nälkäpelin ennakkonäytöksessä:

...Rita Tainola huutaa niin että koko teatteri raikuu. "Tyrkky!" "Viidakontähtönen!" "BB:läisen pitäis ampua kuuhun!".

"Nobody jota en tunne!",mutta luettelee antaumuksella jokaisen tv-sarjan jossa olen esiintynyt.

Siis Nikolle, Nikosta kaikkien kuullen. Nikolle tuli itkumieli tuollaisesta koulukiusaamisesta.

Ihan järkyttävää käytöstä muka aikuiselta naiselta. Tekisi mieli halia Nikoa

Vierailija

No toi Tainolahan on toimittajanakin vitsi, ja kusipäisempää akkaa saa hakea.

Teennäinen "maailmantähtien paras kaveri" ilman mitään käytöstapoja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko hän muka väärässä, olen Tainolan kanssa samaa mieltä. Voiko mitään turhempaa olla, kun noi julkkikset. 

Ne julkkisten haastattelut kuitenkin tuo leivän tuon vanhan harpun pöytään. Dont bite the hand that feeds you.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko hän muka väärässä, olen Tainolan kanssa samaa mieltä. Voiko mitään turhempaa olla, kun noi julkkikset. 

Vaikka olisikin kuinka turha julkkis, luulisi "kuningasperheissäkin rakastetun seurapiiri-ihmisen" osaavan edes alkeelliset käytöstavat. Ritallehan kuppi maistuu, onko ollut taas ilmaista viinaa tarjolla?

Vierailija

Oletteko te kaikki jotain autisteja? Tuo on räväkkää huumoria jota heitetään tuttujen kesken. Kuka vitun autisti loukkaantuu tuollaisesta?

Vierailija

Toi Rita on itse varsinainen vitsi ja todellinen nobody.

Paskantärkeä ja kuvittelee olevansa joku Suomen Oprah Winfrey leijumisestaan päätellen.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat