Miehen vessapaperin säästökampanja.
Kiusasin miestä tuossa aiemmin illalla, että kuinka meillä kuluu paljon vessapaperia hänen takalistonsa pyyhkimiseen (käy isolla asialla pari kolme kertaa päivässä). Hänpä ilmoitti, että eipäs kulu, koska hän nykyään suihkuttaa pyllynsä ja pyyhkii sen sitten kylpypyyhkeeseen. Joka on meidän yhteinen!
Jaiks. Vaikka käytämmekin samaa pyyhettä suihkun jälkeen (vaihdamme kylläkin usein puhtaan), niin silti tuo kakkapesupyyhkeenä käyttäminen etoo.
Että tällaisen äklön ja vähän typerän jutun halusin jakaa kanssanne näin perjantai-iltana.
Kommentit (8)
Sääli, sulla on kyllä aivan ÄLLÖ ja TÄYS IDIOOTTI JUNTTI SUOMALAINEN MIES.
Jos ei ole varaa vessapaperiin....Grow UP ! Uskomatonta mikä juttu !
Vaan Suomessa voi todella olla näin typeriä ihmisiä.
Onneksi en asu Suomessa vaan muualla (USA)
Sait aikaan illan parhaat naurut, tosi räkäset.
Suomi-juntti tyhjäpää akka asuu USAssa, sinne sovitkin hyvin.
Itse (nro 7) et ole varmaan koskaan edes päässyt Suomen rajojen ulkopuolelle ! ´
Olen asunut 6 vuotta Lontoossa, vuoden Saksassa ja kohta 4 vuotta Usa:ssa ja lisäksi olen käynyt noin 40 maassa. Pistä paremmaksi !!!
Vierailija:
Itse (nro 7) et ole varmaan koskaan edes päässyt Suomen rajojen ulkopuolelle ! ´Olen asunut 6 vuotta Lontoossa, vuoden Saksassa ja kohta 4 vuotta Usa:ssa ja lisäksi olen käynyt noin 40 maassa. Pistä paremmaksi !!!
Vierailija:
Itse (nro 7) et ole varmaan koskaan edes päässyt Suomen rajojen ulkopuolelle ! ´Olen asunut 6 vuotta Lontoossa, vuoden Saksassa ja kohta 4 vuotta Usa:ssa ja lisäksi olen käynyt noin 40 maassa. Pistä paremmaksi !!!
Sen voi ripustaa ihan omaan naulaansakin.
On vain sellainen tapa tullut. Vähemmän pyykkiä mukamas, mutta pitää kuitenkin vaihtaa usein se yksikin pyyhe kuitenkin.
Sinä, joka olet käynyt ties kuinka monessa maassa: ei se muuta miksikään sitä tosiasiaa, että olet surkimus. Miksi täytyy muutella paikasta ja maasta toiseen? Yhdysvaltoihin sovitkin muuten hyvin.
ap
Sitten tulisi ne surullisen kuuluisat perseiset kädet. Vieraillekin!
ap