Jäävätkö miehet koskaan tuijottamaan tai vilkuilevatko sinua usein bussissa tai muissa kulkuvälineissä?

Vierailija

Minua tuijotetaan ja vilkuillaan usein, jotkut uskaltautuvat juttelemaankin (humalassa olevat tai ulkomaalaiset). Tuntuuhan se mukavalta. Voisin lähteä treffeillekin jos vaan joku omaa makuani oleva uskaltaisi tulla juttelemaan.
Miehet, olkaa rohkeampia! Ikinä ette voi tietää jos olisittekin naisen tyyppiä ja voisitte saada elämänne ehkä jopa parhaimman ihmissuhteen! :)

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

En liiku yleisillä kulkuvälineillä. Ja en kyllä usko että vilkuiltaisiin, olen aivan näkymätön, tai no, ei kukaan päälle kävele muttei kyllä katsokaan kohti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miehet, olkaa rohkeampia! Ikinä ette voi tietää jos olisittekin naisen tyyppiä ja voisitte saada elämänne ehkä jopa parhaimman ihmissuhteen! :)

Enpä usko, koska minun kannaltani se täydellinen suhde olisi jos tapaisi naisen joka teki itse aloitteen saadakseen minut. Nainen joka ei ihastunut minuun tarpeeksi tehdäkseen itse aloitteen.....ei ole se hieno nainen josta puhut.

T. Mies

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Enpä usko, koska minun kannaltani se täydellinen suhde olisi jos tapaisi naisen joka teki itse aloitteen saadakseen minut. Nainen joka ei ihastunut minuun tarpeeksi tehdäkseen itse aloitteen.....ei ole se hieno nainen josta puhut.

T. Mies

Kaikki miehet tuskin ajattelevat samalla tavalla kuin sinä. Hyvä minun kannalta, sillä aion vastedeskin odottaa mieheltä aloitetta. :) Ap

Vierailija

Vilkuillaan ja olen siitä todella otettu, kun ikää on jo 35-vuotta. Nuorempana miehet tulivat myös juttelemaan. Olen tällä hetkellä jopa koukussa miesten huomioon, koska siitä tulee hyvä mieli tässä harmaan arjen keskellä. Eilenkin tosi komea mies vilkuili mua koko bussimatkan ja siitä riitti hyvää mieltä koko illaksi. Haaveilen myös siitä, että joku antaisi joskus minulle numeronsa ja saisin siitä jännitystä elämääni, mutta eipä kukaan taida uskaltautua juttelemaan muuta kuin baarissa tuhannen tuiterissa..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vilkuillaan ja olen siitä todella otettu, kun ikää on jo 35-vuotta. Nuorempana miehet tulivat myös juttelemaan. Olen tällä hetkellä jopa koukussa miesten huomioon, koska siitä tulee hyvä mieli tässä harmaan arjen keskellä. Eilenkin tosi komea mies vilkuili mua koko bussimatkan ja siitä riitti hyvää mieltä koko illaksi. Haaveilen myös siitä, että joku antaisi joskus minulle numeronsa ja saisin siitä jännitystä elämääni, mutta eipä kukaan taida uskaltautua juttelemaan muuta kuin baarissa tuhannen tuiterissa..

Jännitystä elämääni -kohta oli kuin minun suustani! Minäkin haluaisin jännitystä elämääni jonkun miehen kanssa. Sellaisen joka olisi iskenyt minut. Mutta kukapa täältä kotoa tulee hakemaan... Viimeisin suhteeni sai alkunsa juuri siten että mies tuli kadulla juttelemaan. :) Ap

Vierailija

Nuorempana olin katseiden kohteena useinkin. Kerran eräs mies käveli keskellä kaupunkia puuta päin minua katsoessaan :D Huomioon tottui enkä pitänyt sitä mitenkään erityisenä. Lasten synnyttyä lihoin pikkuhiljaa ja katseetkin jäivät. Ajattelin sen johtuvan ikäääntymisestä. Myöhemmin laihdutin 17kg ja katseitakin alkoi taas tulla. Nyt olen 43v eikä tietenkään usein enää perään katsella. Viime viikolla työreissulla hämäläisessä pikkukaupungissa eräs mies tervehti ja vilkutti silmää. Hymähdin.

Vierailija

Mä vilkuilen bussissa kaikkia. Kuuntelen aina kännykästä musiikkia ja vilkuilen O_o näin. En kuitenkaan ikinä muna pystyssä kuolaa tai kyttää ketään. Kiva vaan nähdä erilaisia ihmisiä. m25

Vierailija

Se kertoo siitä että olet kummallisen näköinen ja humalaiset ajattelevat sinun olevan helppo nakki kun olet niin ruma!

Miehellä humalassa kun rupee panettamaan ja silloin rima on matalammalla...

Vierailija

Kyllähän niitä aloitteita tulisi tehtyä enemmän, jos pakkeihin pystyisi suhtautumaan c'est la vie -asenteella. Valitettavasti olen vain ihminen, ja on inhimillistä, että muilta ihmisiltä saatava palaute vaikuttaa minuun. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nuorempana olin katseiden kohteena useinkin. Kerran eräs mies käveli keskellä kaupunkia puuta päin minua katsoessaan :D Huomioon tottui enkä pitänyt sitä mitenkään erityisenä. Lasten synnyttyä lihoin pikkuhiljaa ja katseetkin jäivät. Ajattelin sen johtuvan ikäääntymisestä. Myöhemmin laihdutin 17kg ja katseitakin alkoi taas tulla. Nyt olen 43v eikä tietenkään usein enää perään katsella. Viime viikolla työreissulla hämäläisessä pikkukaupungissa eräs mies tervehti ja vilkutti silmää. Hymähdin.

Läskistyminen on kyllä varma keino rumentaa itsensä vastakkaisen sukupuolen silmissä. Saman kokenut kuin sinä. Nyt ihramoodissa taas.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat