Koukussa synnyttämiseen

Vierailija

Mä rakastan synnyttämistä! Se on aina vaan niin hieno kokemus. Haluaisin kokea sen kymmeniä kertoja, uudelleen ja uudelleen. Mutta lapsia en haluaisi lisää. Voisipa Suomessa sijaissynnyttää. Saisin kokea tuon mahtavan fiiliksen kerta toisensa jälkeen. 😊

Kommentit (14)

Vierailija

Tavallaan ymmärrän, kahdesti synnyttäneenä. Kyllä se vaan on sellainen jännittävä äärikokemus, jollaisia tavalliseen arkeen ei juuri muuten synny, eräänlaista extreme-urheilua jossa saa kokea kuoleman vaaraa, tuskaa ja ponnistelua, ja lopulta suuren palkkion kun lapsi syntyy. 

Vierailija

Mulla on 2 lasta. Ensimmäinen synnytys oli kamala, toinen hieno kokemus. Ymmärrän kyllä sinua. Meillä ei ole aikeissa hankkia lisää lapsia, ja muakin hieman harmittaa, etten voi enää synnyttää.

Vierailija

Käyttäjä14 kirjoitti:
Jokut ihmiset hakevat noita äärikokemuksia ja onnistumisia esim työelämästä ja harrastuksista. Kukin kykyjensä mukaan.

Mistä päättelet, että mulla ei ole äärikokemuksia ja onnistumisia muilla alueilla?

Vierailija

Käyttäjä14 kirjoitti:
Jokut ihmiset hakevat noita äärikokemuksia ja onnistumisia esim työelämästä ja harrastuksista. Kukin kykyjensä mukaan.

Vertaatko todella harrastusten ja työelämän äärikokemuksia synnyttämiseen? Voisitko antaa esimerkkejä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Toiset haluaa menestyä työurallaan tai saada adrenaliinipiikki urheilulajeissa.

Toiset taas tykkää synnyttää.

Oh well.

Miksi nämä ovat mielestäsi jotenkin toisensa poissulkevia asioita? 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin, luulin et oon ainut! :) Hieno fiilis jälkeenkin päin n.  kk.

Jep. Se olo on vaan jotain niin mahtavaa. 😊

Vierailija

Olen synnyttänyt kerran ja se kyllä riitti minulle. Toki jälkeenpäin oli sankarillinen olo, mutta en tosiaankaan halua kokea sitä enää koskaan.

Nyt kun juuri viime viikolla paljastui Saksassa samantapainen salaraskaus- ja vauvasurmatapaus kuin Oulussa, jäin miettimään voisiko olla, että tuollaiset naiset ovat jotenkin sairaalloisesti koukussa raskauteen ja synnyttämiseen? Ehkäisy on keksitty, joten ei heidän ollut mikään pakko käydä sitä läpi yhä uudelleen ja uudelleen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ja asiakkaita sulla riittäis! Mä voisin maksaa vaikka 20 000e ansionmenetyksen korvauksena.

Niinpä. Ja musta ois vielä ihanaa auttaa jotain pariskuntaa saamaan oma lapsi. Multa raskaus ja synnytys sujuvat hyvin ja ovat vielä mieluisaa puuhaa. Tosi harmi, että tämä on Suomessa kiellettyä. Eikä välttämättä tulisi edes niin pitkiä poissaoloja omasta työstä. Oon yleensä synnytyksen jälkeen ollut kuosissa heti. Eli toimistotyötä pystyisin tekemään varmasti jo pari päivää synnytyksen jälkeen, kun ei olisi univelkaa vauvan takia.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat