Kysymys naisille

Vierailija

Nautitteko salaisesti siitä että eläinten maailmassa urokset kilpailevat usein naaraista? Useinhan eläinten kohdalla jokainen naaras kelpaa uroksille, ja urokset joutuvat usein oikein kilpailemaan naaraiden huomiosta ja luvasta saada paritella, ja naaras usein vaan valitsee sen parhaimman uroksen, eli naaras on aina ikäänkuin palkinto urokselle.

Olen miehenä usein miettinyt tuota kun jossain luonto-ohjelmassa on kuvattu tuollaisia tilanteita, ja myös ulkona........usein näkee varsinkin naispuolisten koiranomistajien naureskelevan sille kuinka se uros on taas ihan sekaisin naaraasta jne.............taidatte nauttia tuosta ja toivoa salaisesti että ihmistenkin maailma olisi enemmän samanlainen?

Itse en siis luonnollisesti pidä tuosta ollenkaan, mutta minkäs sille voi...

Kommentit (12)

Vierailija

En oikein ymmärrä pointtia. En minäkään miehenä tunne ylpeyttä siitä, että miehet pärjäävät hyvin matikassa ja johtajat ovat usein miehiä, kun itse olen työtön ja matikan numero oli 6. Tuskin naiset vertaavat itseään apinoihin.

Vierailija

Näin hyljeksittynä naisena olen kyllä kieltämättä joskus ajatellut, että miksei ihmiselläkin voi olla semmoista kiima-aikaa jolloin uroksille kelpaisi naaras kuin naaras joka vaan on kiimassa :D

Vierailija

En nyt suorastaan nauti siitä. Mutta toivoisin, että miehet edes tuolla perusteella ymmärtäisivät, että on ihan luonnollista, etteivät naiset yleensä ole heistä kovinkaan kiinnostuneita. Eli turha vongata ja pörrätä ympärillä, kun on saanut pakit.

Vierailija

Taidat olla itse nauttinut nyt jotain ap :)
Juu, ei ole kiinnostava pointti tämä lainkaan - en tunnista, en tunnusta.
Se on ap kemia mikä jyllää näissä jutuissa.
- Sen Oikean kanssa itsensä nainut -

Vierailija

Eläinurokset ei välitä naaraista vaan jälkeläisten tekemisestä. Kun mummeli on pukattu paksuksi eläinmiehet lähtevät tyytyväisinä elämään omaa mukavaa elämäänsä yksin.

Vierailija

Ihmisten maailmahan on tuollainen? Miehet kilpailevat keskenään naisten huomiosta. Tästä syystä kaikki maailman keksinnöt on miesten käsialaa, samoin globaalit yritykset, innovaattorit, taiteilijat jne. Pillu on se joka Einsteiniakin syvällä sisimmässä motivoi. Naiset sitten valitsevat ylhäältä alaspäin, menestyjät menevät parhaimman näköisille, viimeinen 20% miehistä jää usein koko elämänsä ilman naista, koska naiset mieluummin jakavat sen menestyneen alffauroksen toisen naisen kanssa kuin pariutuvat alemman tason miehen kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihmisten maailmahan on tuollainen? Miehet kilpailevat keskenään naisten huomiosta. Tästä syystä kaikki maailman keksinnöt on miesten käsialaa, samoin globaalit yritykset, innovaattorit, taiteilijat jne. Pillu on se joka Einsteiniakin syvällä sisimmässä motivoi. Naiset sitten valitsevat ylhäältä alaspäin, menestyjät menevät parhaimman näköisille, viimeinen 20% miehistä jää usein koko elämänsä ilman naista, koska naiset mieluummin jakavat sen menestyneen alffauroksen toisen naisen kanssa kuin pariutuvat alemman tason miehen kanssa.

Äääääääääääääääääääääääh, oikeaa rakkauttakin on

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä pointtia. En minäkään miehenä tunne ylpeyttä siitä, että miehet pärjäävät hyvin matikassa ja johtajat ovat usein miehiä, kun itse olen työtön ja matikan numero oli 6. Tuskin naiset vertaavat itseään apinoihin.

Jotkut naiset on vain luotu niin. Ikävää, että näet kaikki naiset samassa muotissa.

N26

Vierailija

No siis ensinnäkin eläinmaailmassa on hyvin tyyppistä käyttäytymistä, myös matriarkaalisia yhteisöjä. Valitettavasti biologiatieteenä nostaa tietyntyyppistä kuvaa jota yritetään myös soveltaa ihmisiin. Esim että naaras on kohde ja uros toimija. Tosiasiassa se menee useimmiten toisin päin

Vierailija

Minä nautin salaisesti homosorsista. Nimittäin ihan tavallisista sinisorsauroksista on muutama prosentti homoseksuaalisessa parisuhteessa keskenään. Näin niiden ei tarvitse kilpailla naaraiden suosiosta, vaan ne voivat keskittyä sorsan elämässä olennaisempiin asioihin, kuten ruoan hankintaan ja oman höyhenpuvun hoitoon. Tällä strategialla niistä kasvaakin isoja, lihavia, hyväkuntoisia ja komeita - ja kuinka ollakaan, naaraat kiinnostuvat niistä. Tämä on minusta aivan ihanaa. (Olen keski-ikäinen nainen.)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat