Pelottaako sodan uhka sinua?

Vierailija

En tiedä mitä ajatella..elämme nyt epävarmoja aikoja :(
Siellä USA, Ranska ja Venäjä pommittaa Syyriaa. Milloinkahan Kiina heräilee..

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Ei. Olen niin elämääni kyllästynyt, että toivoisin että tulisi vaikka sota tai jotain muuta jännää. Elämä on muuten liian tasaista ja pitkästyttävää. Mutta ei sitä kumminkaan taaskaan mitään meilläpäin tapahdu...

Vierailija

On pelkästään hyvä, että vihdoin on löydetty yhteinen vihollinen jota vastaan sotia; isis. Toivottavasti tästä alkaa Venäjän, Euroopan sekä Yhdysvaltain läheneminen ennen kaikkea Syyriaan liittyvän konfliktin ratkaisemiseksi. Ensin tuhotaan isis ja sitten palautetaan rauha Syyriaan jotta maan kansalaiset voivat alkaa rakentaa valtiotaan uudelleen ja pakolaiset pystyvät palaamaan turvallisempaan kotimaahansa. Eli vastauksena ap:n kysymykseen; ei pelota sodan uhka eikä varsinainen sotakaan, tässä tapauksessa sota on ainoa mahdollisuus, muuten terroristeja ei saada eliminoitua maailmasta.

Vierailija

Mutta miten eliminoit isiksen, joka on soluttautunut ties minne?Vaikuttaa sille, ettei nytkään tiedetä mitä pommitetaan mutta pommitetaan nyt vaan..

Vierailija

Pelottaa! Oon lukenut ihan liikaa terrori -uutisia ja olo on ollu pari päivää ihan ahdistunut. Kuulostaa joo typerältä, mutta tuntuu että mun koko perus turvallisuuden tunne on järkkynyt! Pelottaa, kun nyt isis pommittajia voi olla missä vaan ja oikeesti on olemassa (olkoonkin pieni) mahdollisuus, että jossain lähellä kohta pamahtaa.

Täältä oon bongannut muutamat kommentit, missä sanotaan, ettei sotaa tuu ja pitää olla vaan hyvä medialukutaito jne., ja ne kommentit rauhoittaa mua edes vähän.

Vierailija

Pelkään paljonkin mutta sota ei ole ainut asia. Joka tapauksessa joko terroristit tai äärioikeisto valtaa suomen ja tulee pimeät ajat.

Vierailija

Pelottaa. Pelottaa varsinkin, kun kaiken maailman terrorismista ja ebolasta täälläkin jahkataan. Se oikea vihollinen on ja on aina ollut ryssä. Ja Iivana on jo hyökkäillyt naapurimaihinsa ja uhkailee myös Suomea. Jonain päivänä se sieltä tulee. Se ei ole mikään yllätys, mutta hölmöt vaan kuvittelee kaikkea muuta epäoleellista.

Vierailija

Pelottaa. Jos ei osallistuttais ollenkaan Euroopan sekoiluihin niin ei pelottais, tuskin kukaan meidän kylmästä pohjolasta välittäis, ei edes iivana.

Mutta kun on pakko olla globaali potenssiin kymmenen. Impivaarana päästiin yhdeksi maailman menestyneimmistä valtioista, nyt kun ollaan "globaaleja" niin kaikki menee päin prinkkalaa.

Mutta kun on pakko olla globaali.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat