Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääkö tamponin naru jättää tosiaan ulkopuolelle !! ??

Vierailija

Oon kyllä laittanut senkin sisään ettei jää roikkumaan stringeistä.

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Ei sillä ole mitään merkitystä kummin laittaa. Useimmat jättää sen roikkumaan ulos, että on helposti saatavilla kun tamponin haluaa poistaa.

Vierailija

Tällaiset aloitukset ovat kyllä päivän suola :)

Olen mies, joten en tiedä tampoonista tuon taivaallista, mutta jos sen naurunkin tunkee pilluu, niin eikös se oli ikävä kaivella sieltä pois?

Vierailija

Juu, laita vaan narukin. Itseasiassa muoveineen kaikkineen sisään vaan. Muista jättää myös asetin pilluun. Paras lopputulos kuitenkin saadaan survomalla tamponipaketti sellaisenaan alapäähän. Mieluiten vielä säästöpakkaus. Miksei vaikka useampikin. Ja sidepaketti + muutama kuukuppi seuraksi. Ai että kun tulee hyvä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olen mies, joten en tiedä tampoonista tuon taivaallista, mutta jos sen naurunkin tunkee pilluu, niin eikös se oli ikävä kaivella sieltä pois?

Ikävempi se on virtsasuihkun tiellä. Kun mä käytin tamponeja, leikkasin sen narun aina poikki, mutta olishan sen tosiaan voinut sinne emättimeenkin tunkea.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ikävempi se on virtsasuihkun tiellä. Kun mä käytin tamponeja, leikkasin sen narun aina poikki, mutta olishan sen tosiaan voinut sinne emättimeenkin tunkea.

Nonni, oppitunti minulle.

Kuinka helposti naruttoman tamponin sitten saa pois? Pahoittelut tyhmästä kysymyksestä, mutte ei tosiaan ole omakohtaista kokemusta asiasta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Nonni, oppitunti minulle.

Kuinka helposti naruttoman tamponin sitten saa pois? Pahoittelut tyhmästä kysymyksestä, mutte ei tosiaan ole omakohtaista kokemusta asiasta.

No ainakin mä sain ihan helposti. Käytin Tampaxeja, jotka laajenevat sekä pituus- että leveyssuuntaan (toisin kuin OB:t, jotka laajenevat vain leveyssuuntaan), joten usein se tamponi oli jo siinä emättimen suulla ja se oli helppo ottaa ulos siitä narun jämästä.

Vierailija

Mnä laitan aina kulkemaan huulia pitkin sen narun, eli piilotan sen. Käytän todella harvoin tamponeja, en tykkää niistä yhtään. Jos jätän sen vapaana roikkumaan, niin pelkään että se tarttuu johonkin ja tamponi tulee tarkoituksettomasti ulos. Näin luultavasti ei käy kun sitä saa kiskoa muutenkin, että se lähtee.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mnä laitan aina kulkemaan huulia pitkin sen narun, eli piilotan sen. Käytän todella harvoin tamponeja, en tykkää niistä yhtään. Jos jätän sen vapaana roikkumaan, niin pelkään että se tarttuu johonkin ja tamponi tulee tarkoituksettomasti ulos. Näin luultavasti ei käy kun sitä saa kiskoa muutenkin, että se lähtee.

Mihin se esimerkiksi voisi tarttua? Itselle ei tule äkkiseltään mitään tilannetta mieleen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Etkö sä vaihda sitä tamponii ku käyt pissalla! Hyi, yök!
Ja ap kaivatko sen verisen narun sieltä pimpasta ja siitä vedät? Hyi!
Oikeesti nyt naiset, haloo!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mihin se esimerkiksi voisi tarttua? Itselle ei tule äkkiseltään mitään tilannetta mieleen.

En ole tuo vastaaja, mutta mulla tamponin naru on kulkeunut esim. pikkuhousujen reunan ulkopuolella ja kävellessä sitten naru on joutunut semmoiseen paikkaan, että se alkaa vetää tamponia ulos.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Etkö sä vaihda sitä tamponii ku käyt pissalla! Hyi, yök!
Ja ap kaivatko sen verisen narun sieltä pimpasta ja siitä vedät? Hyi!
Oikeesti nyt naiset, haloo!

Hyi yök? Mun mielestä kuivan tamponin vetäminen emättimestä on hyi yök, joten en ole vaihtanut tamponia, ennen kuin se on ollut sopivan liukas. Ja mä en ymmärrä, mitä kauheaa siinä veriseen naruun koskemisessa on, kun kädet kuitenkin pestään vessassa käymisen jälkeen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mä pelkään että se naru nousee vaikkapa ylös, vyötäröä kohti jasitten kun nostelen housujani, se lähtee irti. Tai vetskarin väliin :D . Tässä mun pelossa ei ole oikeasti mitään järkeä, eihän naru edes ole niin pitkä. Kuukautiseni ovat sen verran runsaat, että olen onnistunut sotkemaan tamponi poistovaiheessa vähän sitä sun tätä. Siitä tämä järjenvastainen ajatus.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat