G.Naiset.Rintojen hyväily?

Vierailija

Laittakaapas vähän matsua.Miten teidän rintoja pitäisi hyväillä?Mikä tuntuu hyvältä ?

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kevyt sively ja nännien imemunen saa kostumaan
Ai toi kuulostaa aika hyvältä.Itse miehenä tykkään aloittaa hieman varovaisemmin just tollee kevyt sively alussa.Pikku hiljaa alan vähitten hiukan koventaa hierontaa ja nännien imemistä.Se on ihana tunne kun huomaat miten nännit alkaa laajenemaa.ja kovettumaa.Aivan lopussa kun nainen alkaa saamaa orkkua.Hieron viälä hiukan kovempaa ja imen nännejä vuorotellen kumpaaki.Oletko kokeillu piolikuppiliivejä?

Vierailija

Sellainen hellä mutta määrätietoinen sively on kyllä ihanaa. Ja kielen pyörittely nännin ympärillä. Harmi vaan kun nyt imetettäessä mies ei sitä oikein halua tehdä. N25

Vierailija

Jos on pakko niin jotenkin hellästi sivellen. En tykkää yhtään mistään puristeluista ja nuolemisesta, hrrr. Mua ei haittaa yhtään että mieheni on peppumiehiä, en saa mitään irti tissien koskettelusta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sellainen hellä mutta määrätietoinen sively on kyllä ihanaa. Ja kielen pyörittely nännin ympärillä. Harmi vaan kun nyt imetettäessä mies ei sitä oikein halua tehdä. N25
harmi kun miehes innostu nyt.onko rintasi kasvanneet paljonki imetys aikana/raskaus.?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos on pakko niin jotenkin hellästi sivellen. En tykkää yhtään mistään puristeluista ja nuolemisesta, hrrr. Mua ei haittaa yhtään että mieheni on peppumiehiä, en saa mitään irti tissien koskettelusta.
Käytätkö mitää sensityynyä kun miehes pitää pyllyä hyvänä?Itse olen ostannut semmosen kiilamaisen tyynyn.Nostaa ihanasti pyllyä ylös päin.Ei miehen niskat väsy kun nuolee takaapäin.Toimii myös hyvin toiste päin.Kiitos kommentista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onhan nuo vähän kasvanut, ei enää ihan käteen sopivat.
Oletko itse huomannu ett olisit aktiivisempi seksin suhtee nyt imetys aikana?

Vierailija

Rasvan kehityksen jälkeen aluksi kevyesti sivelyä ja nännien hiplailua kielellä. Lopuksi nännien näykkimistä hampailla ja reilua rintojen puristelua kädellä samalla kun toinen käsi alakerrassa n41

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Rasvan kehityksen jälkeen aluksi kevyesti sivelyä ja nännien hiplailua kielellä. Lopuksi nännien näykkimistä hampailla ja reilua rintojen puristelua kädellä samalla kun toinen käsi alakerrassa n41
nam.nam.aika kuumalta kuulosti.M36

Vierailija

Ihania juttuja.. oma mies ei nuole alhaalta eikä ylhäältä, eikä käsilläkään juuri koske rintoihin, paitsi jos pyydän niin joku hätäinen lääppäys. Itse kaipaan kovasti rintojen hyväilyä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihania juttuja.. oma mies ei nuole alhaalta eikä ylhäältä, eikä käsilläkään juuri koske rintoihin, paitsi jos pyydän niin joku hätäinen lääppäys. Itse kaipaan kovasti rintojen hyväilyä.
Minkälaisesta hyväilystä tykkäisit?Harmittaa kun ett saa edes suuseksiä.mikäs se ihanampaa kuin aloittaa pillun hitaalla nuolemmalla.samalla nähdä kuinka nainen kiihottuu ja paikat kostuu ja turpoo.elä anna ukollekka sit mitää suihinottoo.omistatko dildoa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisesta hyväilystä tykkäisit?Harmittaa kun ett saa edes suuseksiä.mikäs se ihanampaa kuin aloittaa pillun hitaalla nuolemmalla.samalla nähdä kuinka nainen kiihottuu ja paikat kostuu ja turpoo.elä anna ukollekka sit mitää suihinottoo.omistatko dildoa?

Silittämisestä, hieromisesta, puristelustakin (sopivan kovaa, ei niin että sattuu), suutelemisesta ja nuolemisesta, nännien imemisestä. Itse olen imenyt munaa, mutta kyllähän se into on vähän siihen laantunu, kun huomaa ettei toista kiinnosta tehdä niitä juttuja mitä haluan, eikä siis tee. 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat