Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tuoko provexin hiustuote hiukseni takaisin?

Vierailija

tilasin tätä kyseistä tuotetta, kun sitä niin mainostettiin ja olen eptoivoinen! olen kättänyt nyt viikon tätä provexinia mutta liian aikaista sanoa tehoaako. muilla kokemuksia?

Kommentit (5)

kohtakalju

Tutkimuksien mukaan 30 % saa hiuksensa takaisin jos on geeniperäistä kaljuuntumista.  Itsekin olen miettinyt tuotteen testaamista, jos tutkimustuloksiin on luottamista, koska suvussani on paljon kaljuuntuvia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tutkimuksien mukaan 30 % saa hiuksensa takaisin jos on geeniperäistä kaljuuntumista.  Itsekin olen miettinyt tuotteen testaamista, jos tutkimustuloksiin on luottamista, koska suvussani on paljon kaljuuntuvia.

Kannattaa lukea vähän tuotteesta ennen kuin te hölmöt tuhlaatte rahanne. Täyttä kusetusta. Sellaista tuotetta joka tuo hiukset takaisin ei ole olemassakaan...

mölökkä

Tilasin mutta ihmetyttää ml; määrä , Paketissa lukee 30ml mutta kun avasin purkin ja mittasin säiliön täyttämällä sen 1ml mitalla vedellä,mahtui vain 3ml siinä missä se aine on.

spude

olen käyttänyt kyseistä tuotetta jo reilun vuoden ja hiusten lähtö on pysähtynyt ja jopa uutta kasvua on havaittavissa. ei mikään tuote auta ensi viikkojen aikana vaan vaatii pitemmän käytön. olen tyytyväinen ja jatkan käyttöä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat