Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä tapatan itseni :-(

Haluan kuolla!

Ihan varmasti tapatan, menen tuonne eteisen yhteydessä olevaan komeroon ja hirtän itseni! Ei kukaan minun kuolemasta välitä, tuskin edes huomataan koskaan, että olen kuollut :-(((

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Tapattaminen tarkoittaa sitä että joku muu tekee sen puolestsasi. Joten sinun täytyy siis löytää joku vapaaehtoinen, jolle maksat itsesi tappamisesta.

Vierailija

Ap, miksi tekisit niin?

Niin kauan kuin on elämää, on toivoa. Älä heitä sitä pois! Sä oot yhtä arvokas ihminen kuin kaikki muutkin.

Vierailija

Minä yritin tappaa itseni (lääkkeillä) kahdesti synnytyksen jälkeisen masennuksen kourissa reilut kymmenen vuotta sitten. Sain itseni vain tajuttomaksi, ei muuta. Olen vielä ammatiltani lääkäri, ja luulin, että saisin sillä annoksella uni-, rauhoittavia- ja kipulääkkeitä hengen pois. En saanut.

Ja olen kovasti tyytyväinen, etten saanut. Nykyään nautin elämästäni, perheestäni ja työstäni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä yritin tappaa itseni (lääkkeillä) kahdesti synnytyksen jälkeisen masennuksen kourissa reilut kymmenen vuotta sitten. Sain itseni vain tajuttomaksi, ei muuta. Olen vielä ammatiltani lääkäri, ja luulin, että saisin sillä annoksella uni-, rauhoittavia- ja kipulääkkeitä hengen pois. En saanut.

Ja olen kovasti tyytyväinen, etten saanut. Nykyään nautin elämästäni, perheestäni ja työstäni.

En kyllä ostaisi sulta _mitään_ lääkäripalveluita, jos et edes siihen kyennyt.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos haluaisit vielä kerran olla hyödyksi meille muille, hankkiudu Isiksen alueelle tekemään se, samalla tavoin kuin heidän pommimiehensä.

Siinä vaiheessa aika monikin muistaisi sun.

Ja se onnistuu?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: