Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä tapatan itseni :-(

Haluan kuolla!

Ihan varmasti tapatan, menen tuonne eteisen yhteydessä olevaan komeroon ja hirtän itseni! Ei kukaan minun kuolemasta välitä, tuskin edes huomataan koskaan, että olen kuollut :-(((

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Tapattaminen tarkoittaa sitä että joku muu tekee sen puolestsasi. Joten sinun täytyy siis löytää joku vapaaehtoinen, jolle maksat itsesi tappamisesta.

Vierailija

Ap, miksi tekisit niin?

Niin kauan kuin on elämää, on toivoa. Älä heitä sitä pois! Sä oot yhtä arvokas ihminen kuin kaikki muutkin.

Vierailija

Minä yritin tappaa itseni (lääkkeillä) kahdesti synnytyksen jälkeisen masennuksen kourissa reilut kymmenen vuotta sitten. Sain itseni vain tajuttomaksi, ei muuta. Olen vielä ammatiltani lääkäri, ja luulin, että saisin sillä annoksella uni-, rauhoittavia- ja kipulääkkeitä hengen pois. En saanut.

Ja olen kovasti tyytyväinen, etten saanut. Nykyään nautin elämästäni, perheestäni ja työstäni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä yritin tappaa itseni (lääkkeillä) kahdesti synnytyksen jälkeisen masennuksen kourissa reilut kymmenen vuotta sitten. Sain itseni vain tajuttomaksi, ei muuta. Olen vielä ammatiltani lääkäri, ja luulin, että saisin sillä annoksella uni-, rauhoittavia- ja kipulääkkeitä hengen pois. En saanut.

Ja olen kovasti tyytyväinen, etten saanut. Nykyään nautin elämästäni, perheestäni ja työstäni.

En kyllä ostaisi sulta _mitään_ lääkäripalveluita, jos et edes siihen kyennyt.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos haluaisit vielä kerran olla hyödyksi meille muille, hankkiudu Isiksen alueelle tekemään se, samalla tavoin kuin heidän pommimiehensä.

Siinä vaiheessa aika monikin muistaisi sun.

Ja se onnistuu?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Olin kyllä psykiatrisen hoidon parissa tuohon aikaan. Kerran viikossa kävin psykiatrisen sairaanhoitajan kanssa keskustelemassa ja säännöllisesti lääkärillä. Kun kerroin itsemurhayrityksistäni tälle sairaanhoitajalle, hän vain kohautti olkapäitään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Enkä myy lääkäripalveluita, työskentelen julkisella puolella .

Vierailija

Mitä järkeä? Elä siihen asti kun kuolet, tiedät sen varmaksi. Elä edes uteliasuudelle mihin tää yhteiskunta menee. Mitä väliä nyt olla täällä kun kuitenkin on jo, katso mitä tapahtuu. Kuole kun sen aika tulee.

Vierailija

Kyllä ne huomaa, mutta sitten se on liian myöhäistä. Kirjoita niille kirje, kerro kaikki.

Sitten teet jotain mikä saa sut hetkeksi hyvälle tuulelle.

Nuku ainakin yön yli, jooko?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat