Jos olisit yhden päivän mies, miten päivän viettäisit?

Vierailija

Lisäyksenä, että olisit komea mies.

Mä pukisin tyylikkäät vaatteet, jotain ihanaa tuoksua laittaisin, sit baariin ja iskisin naisia. Ja panisin niitä. Oisin oikein pelimiesten pelimies.

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Sen haluaisin kyllä nähdä miten heitä iskisit. Naisten iskut kun on yleensä aika avuttomia. Meinaatko ihan että silmää iskisit vai miten sen tekisit?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lisäyksenä, että olisit komea mies.

Mä pukisin tyylikkäät vaatteet, jotain ihanaa tuoksua laittaisin, sit baariin ja iskisin naisia. Ja panisin niitä. Oisin oikein pelimiesten pelimies.

Tekisin samoin mutta lähtisin homobaariin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sen haluaisin kyllä nähdä miten heitä iskisit. Naisten iskut kun on yleensä aika avuttomia. Meinaatko ihan että silmää iskisit vai miten sen tekisit?

Olen bi-seksuaali ja iskenyt monia miehiä sekä naisia. ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Aivan... voisi olla naiselle aika opettavainen kokemus :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No miksi sitten miehenä tyytyisit panemaan vain naisia?

Vierailija

Rappaisin kasseja samalla ku katon telkkua rapuloissani, välillä haistelisin sormia.. Ja illalla tietty baariin kattelee kimuleita. . Vai miten miehet nyt sanookaa, misuja, muijii, akkoi, emäntii

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Rappaisin kasseja samalla ku katon telkkua rapuloissani, välillä haistelisin sormia.. Ja illalla tietty baariin kattelee kimuleita. . Vai miten miehet nyt sanookaa, misuja, muijii, akkoi, emäntii

Ne on tirppejä. Terv Niko Hartolasta

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No miksi sitten miehenä tyytyisit panemaan vain naisia?

En tykkää anaaliseksistä. Haluisin tuntea, miltä tuntuu olla naisen sisällä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat