Työkkäri pakottaa hakemaan töitä, vaikka olen aamu-uninen!

Vierailija

Elikkä pitäisi hakea yhtä työpaikkaa, jossa työ alkaa jo aamulla klo 8! Mielestäni minulla on oikeus kieltäytyä, sillä en jaksa millään nousta ylös jo klo 6.30 ehtiäkseni töihin ajoissa. Olen tottunut valvomaan klo kolmeen aamuyöllä ja nukkumaan puoleen päivään, vähintään. Voisinkohan kieltäytyä haastattelusta vedoten sisäiseen kellooni, joka määrää, että vireystilani on parhaimmillaan iltasella.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Töykkäri on kyllä siitä, että olettavat kaikkien työnhakijoiden hakevan töitä, vaikka monet ovat työttäminä työnhakijoina ihan isompien tukien takia. Ja vaikka asiasta mainitsee työkkärin tädille, se ei autan vaan silti koittavat pakottaa töihin.

Vierailija

Jos nyt hetken ollaan tosissaan, niin en ole koskaan ollut töissä, jossa työajan alkamisella olisi ollut mitään merkitystä. Ja lähes kaiken olisin voinut tehdä etätyönä. Ja näin on tosi usealla ihmisellä. Joten kyllä, aikaisen työn aloituksen ainoa funktio on työntekijän tylyttäminen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos nyt hetken ollaan tosissaan, niin en ole koskaan ollut töissä, jossa työajan alkamisella olisi ollut mitään merkitystä. Ja lähes kaiken olisin voinut tehdä etätyönä. Ja näin on tosi usealla ihmisellä. Joten kyllä, aikaisen työn aloituksen ainoa funktio on työntekijän tylyttäminen.

Asiakaspalvelussa se on kyllä tarkkaa, mutta jos on työkavereita, voi sovitella, riippuen kavereista. Itse olen 8-16 töissä ja tätä työtä todellakin voisi tehdä kotona, mutta pomo on aataminaikainen. Jopa ruokatunnista haluaa määrätä, sanon joskus että käväisen ruokatunnilla tekemässä jonkun asian niin sanoo joo saat mennä. ihan kuin se hänen päätettävissään olisi. Usein syön eväät, olen miettinyt että jos lopettaisi sen tavan. Ei vaan ole lounaspaikkaa lähellä enkä ehdi puolessa tunnissa kotiinkaan. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Elikkä pitäisi hakea yhtä työpaikkaa, jossa työ alkaa jo aamulla klo 8! Mielestäni minulla on oikeus kieltäytyä, sillä en jaksa millään nousta ylös jo klo 6.30 ehtiäkseni töihin ajoissa. Olen tottunut valvomaan klo kolmeen aamuyöllä ja nukkumaan puoleen päivään, vähintään. Voisinkohan kieltäytyä haastattelusta vedoten sisäiseen kellooni, joka määrää, että vireystilani on parhaimmillaan iltasella.

Hahhah tää oli hauska :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sinä voit jatkossa paikata itse omat hampaasi, minä voin antaa neuvoja Skypen välityksellä. T: hammaslääkäri

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sinä voit jatkossa paikata itse omat hampaasi, minä voin antaa neuvoja Skypen välityksellä. T: hammaslääkäri

Tämähän on jo todellisuutta. Paikka-ainetta myydään apteekissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tiedän, mm. Irlannin apteekeissa myydään myös "tee itse juurihoito" ja "kiinnitä itse kruunu" paketteja. Harmi vaan, kun asiakas ei vielä voi poistaa karista tai tulehdusta hampaistaan. T: se sama hampilääkäri

Vierailija

Ei pakota! Sinä saat ihan vapaasti maata kotonasi eikä kukaan pakota sinua mihinkään, mutta turha valittaa, jos et saa makaamisesta maksua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tiedän, mm. Irlannin apteekeissa myydään myös "tee itse juurihoito" ja "kiinnitä itse kruunu" paketteja. Harmi vaan, kun asiakas ei vielä voi poistaa karista tai tulehdusta hampaistaan. T: se sama hampilääkäri

Asiakas voi niiden tulemista kuitenkin estää omalla toiminnallaan. Kunhan joku keksii markkinoille jonkun lääkkeen, elintavoilla ihmiset eivät viitsi. Paitsi minä. 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat