Hankalimmat Huuto.net / Tori.fi ostajat?

Vierailija

Mulle ei ole mitään mahdottomia tapauksia osunut kohdalle. Yksi valitti kerran postikuluista, mutta en mä Postin hinnoille mitään voi. Ei mitään en erikoisempaa ole osunut kohdalle.

Olen kuullut niin paljon juttua että sovitaan nouto mutta ei koskaan tulla hakemaan tai sitten tullaan hakemaan ja aletaan paikanpäällä vielä tinkimään yms. Minkälaisia kokemuksia teillä?

Kommentit (7)

Vierailija

Jos ilmoituksessa lukee nouto tai postitus niin se tarkoittaa, että joko lähetän tuotteen postissa tai sitten sitä voi tulla noutamaan kotoani. Ilmoituksessa lukee vielä kellonajat mihin aikaan nouto yleensä onnistuu (arkisin klo 18 jälkeen, viikonloppuihin sovitun mukaan).

Ärsyttää ne, jotka alkavat sitten kysellä voitko tuoda johonkin tiettyyn paikkaan ja voidaanko tavata jossain. Käyn töissä työmatkoineen 10 tuntia arkisin, en todellakaan ala tuomaan tuotteita jonnekin kauemmas ja odottelemaan sitten, että minäköhän näköinen noutaja sieltä tulee. Joskus olen tällaisen suostunut ja olen saanut odotella jossain sateessa, että milloin noutaja mahtaa tulla.

Vierailija

Yksi valopää keräsi tiettyä kirjasarjaa ja haki ko. kirjoja torin kautta. Ilmoitin, että yksi sarjan kirja olisi, mutta sitten yhtäkkiä henkilö olikin laittanut itselleen huutistunnukset ja huutanut sen kirjan. Laitoin hänelle viestiä, että ihan samaa kirjaa tarjosin sinulle juuri torin kautta.

Maksua saikin sitten odotella ja selityksiä löytyi joka lähtöön. Ilmoitin, että selitykset ei nyt auta vaan huutiksen huudot on sitovia. Ostaja ilmoitti, että ei ole sitovia, kyllä hän yhdelle toisellekin juuri ilmoitti, ettei osta.

Ilmoitin, että sitovia ovat silti.

Lopulta maksu saapui ja heti seuraavana päivänä kun maksu oli tilille kirjautunut, sain aggressiivisen viestin, että joko kirja on postitettu, kun maksettukin jo "tällä viikolla" on!

Kirja oli siinä vaiheessa jo viety postiin.

Huhhuh.

Vierailija

Ei mitään kovin pahoja ole tullut vastaan. Kerran joku laittoi yksityisviestiä ja valitti kun olin myynyt levyn enemmän tarjonneelle kun ei kuulemma mistään muualta tuota levyä löydy. Laitoin sitten hänelle linkin verkkokauppaan mistä kyseistä levyä oli ihan vapaasti ostettavissa. Sitten oli yks joka valitti sitä kun en laittanut hänelle maksutietoja heti vaan vasta seuraavana päivänä ja tästä syystä antoi neutraalin palautteen, vaikka osto tapahtui viikonloppuna eikä rahat olisi siirtynyt tilille yhtään sen nopeammin vaikka olisin laittanut tiedot heti lauantaina kun teki ostoksen. Nämä tais olla "pahimmat" tapaukset vaikka olen kymmenen vuoden aikana tehnyt jotain 800 kauppaa.

Vierailija

Torilla en viitsi enää myydä mitään. Tosi monta kertaa ostaja ei ole tullut ollenkaan tai ilmoittaa 5 min ennen ettei tulekaan. Ärsyttää odotella turhaan.

Keran annoin ilmaiseksi huonekalun ja vein vielä kotiin. Eipä ollutkaan paikalla. Oli monta halukasta ottajaa, kyllä ärsytti turha reissu

Huutonetissä satoja kauppoja ja vain kahdet oharit eikä yhtään huijausta. Postittaminen vain ärsyttää. Palautteen laitan aina mutten hermostu jos toinen ei sitä laita. Alkuaikoina pyysin nätisti, silloin niillä oli enemmän merkitystä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää ne, jotka eivät laita palautetta. Mikä ihme siinä on palautteen antamisessa on niin vaikeaa?

Samaa mieltä!!!! :/

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat